מכבי רחובות: אכלו מרור

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חניכיו של אבנר יאור הוליכו כבר בפער דו ספרתי ברבע האחרון אחרי פתיחה מוחצת של 3:18. והיו בדרך להוליך 0:1. אבל, ברבע האחרון רחובות לא מצאה את הטבעת למשך 6 דקות והאדומים צימקו עד שכפו הארכה לאחר 59:59. בהמשך המארחים ניצלו חולשה של רחובות בכדי לקבוע 63:66 והם רחוקים מרחק של משחק אחד מהשלב הבא.


לא פחות מ-200 אוהדים ליוו את הקבוצה אמש(ד') למשחק החוץ שפתח את סידרת הפלייאוף העליון בליגה הלאומית. בדומה לסיבוב הראשון, גם הפעם המשחק הלך להארכה .
רחובות יכולה להרגיש פספוס לאור מהלכי המשחק בהם הוליכה בבטחה לפער דו ספרתי מול המארחת. דווקא אז,שהיה נדמה כי רחובות הולכת לרשום ניצחון חוץ מפתיע אזל האוויר בבלון החמצן של חניכיו של אבנר יאור שלא מצאו את הטבעת כ- 6 דקות בשלב המכריע של ההתמודדות. תסריט שחוזר על עצמו העונה בעשרות משחקים בהם רחובות פשוט בועטת בדלי ברבע האחרון וחוזרת הביתה ללא נקודות ,על אף שהובילה בהפרש ניכר על יריבותיה.גם מול ב"ש הסנריו חזר על עצמו.למרות שהכדור האחרון היה דווקא בידיים של הלבנים שלא ניצלו זאת להכריע את המשחק.
בהארכה ,היעדרותם של איוון ייטס וגור פורת שיצאו בחמש עבירות , כבר הייתה גדולה על רחובות ,שהעניקה את הנצחון החשוב לאדומים מבירת הנגב שזקוקים לנצחון אחד לעלות לשלב הבא.
שיצטרכו קודם כל לשבור את המנחוס ולנצח בהיכל הספורט בקציר ,דבר שלא קרה ב-12 השנים האחרונות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *