מכבי רחובות: ברנדון כוכב הצפון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
ברנדון באומן ,קרדיט צילום חמי קדוסי

פורוורד מכבי רחובות ברנדון באומן הצטיין עם 26 נקודות(20 מתוכם במחצית הראשונה)  בניצחון החוץ על הפועל גליל עליון 57:80. הפורוורד אופיר הובר סיים עם דאבל-דאבל 12 נק' ו-12 ריב'. רחובות הוליכה במהלך ההתמודדות ביתרון שיא של 30 נק' 40:70. במחזור הבא היא תארח את נועלת הטבלה הפועל כפר סבא בביתה. 

מעודדת מהניצחון הליגה האחרון על השנייה בטבלה ,מכבי קרית מוצקין. החבורה של מיקי גורה יצאה למשחק חוץ קשה בכפר בלום שפגשה את הפועל גליל עליון. ברחובות עדיין מאמינים שאפשר להציל את העונה ולהשתלב בסיום במשחקי הפלייאוף העליון, אך בשעה שהקבוצה נלחמת על חייה בליגה שהיא מדורגת במקום הלפני האחרון בטבלה,זה נשמע מאוד יומרני. ועל מנת שהכחולים יחזרו הבייתה עם שתי נקודות היא תצטרך לשחזר את היכולת מול מוצקין ובעיקר את התרומה של תומר בר אבן והן ברנדון באומן .העיניים יהיו נשואות לעברו של הרכז יובל נעימי שאמור לסחוף את חבריו על הפרקט,אך דווקא בשעה שהוא לא זוכה לקרדיט מצד מאמנו ,הקבוצה מצליחה יותר טוב בלעדיו,כפי שקרה במשחק הליגה האחרון.

רחובות פתחה מצוין את ההתמודות וכבר בשלב מוקדם של המשחק היא הוליכה ביתרון דו ספרתי 2:12 אחרי סל לייאפ של אופיר הובר . רחובות נהנתה   פורוורד באומן שבתום רבע ראשון זקף לזכותו 11 נק' אישיות. אולי אפשר לומר שהרבע הראשון היה אחד הרבעים הטובים של הקבוצה מאז פתיחת העונה כאשר היא קולעת בו לא פחות מ-32 נקודות מול 12 בלבד של המקומיים.

באומן היה המוציא לפועל של רחובות גם ברבע השני שסייע לקבוצתו לפתוח פער של 24 נק' הפרש 16:40 ובאופן אישי לסגור מחצית ראשונה מופלאה עם 20 נק'.אומנם עד לתום המחצית הצליחו חניכיו של אבישי גורדון .לקזז בהפרש שהמחצית מסתיימת בתוצאה 31:47.

רחובות המשיכה ללחוץ על הגז גם במחצית השנייה ו 32 שניות לסיום הרבע השלישי היא כבר עלתה ליתרון שיא של 30 נק' הפרש  40:70. הרבע הרבעי היה גרביץ' טיים, שזהות המנצחת בין השתיים נקבעה בשלב מוקדם מאוד של המשחק וכעת הפנים למפגש התחתית מול נועל הטבלה הפועל כפר סבא אותה רחובות תארח במחזור הבא בבית.

קלעו לרחובות : באומן 26 נק',רלפורד 15 נק', הובר 12 נק' ו-12 ריב', שמריז 9 נק', איידן 7 נק', נעימי 5 נק' , אוחנון 4 נק' ופז 2 נק'

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *