מכבי שעריים הובסה 3:0 במשחק ההכנה הראשון שלה העונה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שחקניו של עמר נראו לא מחוברים במבחן הראשון שלהם ,אך בקבוצה לא מסתכלים על התוצאה ובעיקר מעוניינים לבדוק כמה שיותר נבחנים בטרם יושלם הסגל הסופי. שעריים תקיים 2משחקי אימון נוספים בשבוע הבא מול מכבי יבנה ומכבי קרית גת.

מכבי שעריים ערכה הבוקר (שישי) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2017/18 ואם נאמר זאת כך-החבורה בכחול לא תרצה לזכור אותו. הקבוצה הרחובותית הובסה 3:0 על ידי הפועל ירושלים שבדומה לשעריים נשרה אף היא לליגה א' וככל הנראה תבקש מהתאחדות לכדורגל לשחק במחוז צפון ,אי לכך שעריים תשובץ במחוז הדרומי במקומה.
לא מעט אוהדים הטריחו את עצמם למגרש הדשא הסינטטי החדש בסמוך לבריכת וייסגל על מנת לחזות בקבוצה החדשה שנבנתה ע"י המאמן שלומי עמר, שלמזלו מדובר במשחק ראשון ועוד ארוכה הדרך עד הפתיחה הרשמית של הליגה.כך שיש לו הרבה זמן לתקן . שעריים נראתה רע בהתקפה ,אך יותר מדאיג הייתה גרועה בהגנה וספגה שלוש פעמיים בסיום ההתמודדות. כאשר שחקן המריבה אשתקד ,בר שלום, מעלה את האורחים מהבירה ליתרון 0:1 שהיה תוצאת המחצית. על פניו בחצי הראשון שיחקה לא רע ולא נפלה הרבה מיריבתה שקרוב לחודש כבר עורכת אימונים לקראת העונה. לאור התוצאה ינסו בשעריים להאיץ את המשא ומתן עם הבלם נדב מוניס ששיחק בעונה הקודמת במועדון והביע נכונות להמשיך גם בליגה השלישית ולטובת העניין אף הוכנס הבעלים הקודם אלדד פרי כדי לתת עירבון לשכרו.

בשעריים כאמור לא התרגשו בסיום "גם אם הייתה תוצאה טובה היינו מסתכלים על המשחק הזה כמשחק אימון ראשון ,כאשר המטרה הייתה להעניק למאמן את האפשרות לבחון כמה שיותר שחקנים המעוניינים להצטרף לקבוצה ובמקביל לתת לו לתרגל דברים חדשים ולשפר אותם . אנחנו בטוחים שככל שיעבור הזמן נגבש סגל איכותי וכמובן ניראה טוב יותר . אנחנו פחות מסתכלים על התוצאה ויותר רוצים לבדוק ולנתח את הדברים בצורה מקצועית . יש עוד שני משחקי אימון במהלך השבוע הקרוב ואנחנו בטוחים שנלך ונשתפר".
משחק ההכנה של שעריים ייערך ביום שני הקרוב בשעה 16:00 מול מכבי יבנה. שעת המשחק הוקדמה מאחר ובאותו היום יחל צום ט' באב . וביום חמישי היא תפגוש את מכבי קרית גת. המשחקים יתקיימו במתחם האימונים החדש (סינטטי) שאמור להיות הבית החדש של הקבוצה עד יושלמו השיפוצים באצטדיון באמצע חודש ספטמבר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *