מסתמן: גם לפי תוצאות המעטפות הכפולות מתן דיל ניצח את זהר בלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מסתמן: גם לפי תוצאות המעטפות הכפולות מתן דיל ניצח את זהר בלום. כבר בתום הסביבוב הראשון כשהיו חסרים לדיל 490 קולות לעבור את הארבעים אחוז תמיכה אמר דיל וצדק: " החיילים שלנו תמיד מנצחים". 

 

לפני זמן קצר הסתיימה ספירת קולות המעטפות הכפולות, בהן קולות החיילים, מאושפזים בבתי חולים, קלפיות ניידות ועוד, סה"כ נספרו 2,028 קולות. ראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל גרף 1,123 קולות לעומת זהר בלום שגרף 905 קולות. להלן התוצאות הסופיות של בחירות 2024 לראשות העיר רחובות: המועמד לראשות העיר זהר בלום קיבל 24082 קולות, לעומת ראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל שקיבל 34,958 קולות.

 

"חברים זה הבית שלנו! אני כל כך גאה בכם, נהלנו קמפיין מדהים, נהלנו קמפיין טוב, רק נקי, עסקנו רק בטוב, לא הכפשנו, לא השמצנו, זאת רחובות שאני רוצה לילדים שלנו. אני אוהב אתכם אהבת נפש. יש פה אנשים שעזבו את הבתים שלהם, את הילדים שלהם ועשו הכל בשביל שנעשה את זה ביחד".

מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחר מתן דיל צילום: רחובות ניוז
מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחר מתן דיל צילום: רחובות ניוז

בחגיגות הניצחון שנערכו שלשלום אמר ראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל: "יש פה אנשים שיצאו על גבי כסאות גלגלים והצביעו עבורי, יש פה אנשים שעשו את הבלתי יאומן, כל אחד תרם את הנפש שלו. אני מרגיש אתכם, יקח לי זמן לומר תודה לכולם, מבטיח לכם שאגיע לכולכם. אני רוצה באמת להודות לכם על השפע שהרעפתם, על הפרגון המדהים, על המסע המדהים הזה, אני כל כך מרגיש אתכם, בכל מסע יש צמתים שעברנו יחד, הכל הכין אותנו להגיע לרגע המדהים והמתוק הזה".

 

צילום שני
צילום שני סויסה

תזכורת: מתן דיל בחר בקמפיין נקי, נטול השמצות, סרטוני הסברה על תכנון ובניה, הקמת מטה הומה פעילים נמרצים שהגיעו מדי יום במטרה אחת כולם. במטה דיל אפשר היה להרגיש את האחדות האמיתית שרצה הציבור לראות, המטה היה מורכב מפסיפס של המרקם החברתי בעיר, נציגי העדה האתיופית, נציגי ברית המועצות, חרדים, דתיים לאומים, מסורתיים וחילונים. בתאריך 17.2.2023 נערך הסיבוב הראשון לראשות ולמועצת העיר, כאשר על ראשות העיר התמודדו ארבעה- ראש העיר המכהן רחמים מלול, מ"מ ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ' ועו"ד מתן דיליניב מרקוביץ' (14%) ורחמים מלול (18%), סיימו במקומות האחרונים ולסיבוב השני עלו זהר בלום עם 27% ומתן דיל עם תוצאה של 39.5 אחוז, לדיל כזכור חסרו מאות קולות בודדים לגבור על כולם כדי לעבור את ה-40%.

,

מימין: מתן דיל, זהר בלום, יניב מרקוביץ' ורחמים מלול

הסיבוב השני נערך אמש (10.3.2024) מתן דיל מול זהר בלום, בתחילת הסיבוב ישבו דיל ואנשי מטהו בבית משפחת בלום וסיכמו עם זהר בלום שהוא יפרוש ובתמורה יקבל סגנות בשכר וימשיך להחזיק בתיק החינוך. באותו ערב מפורסם (מוצ"ש 3.2.2024), בלום חתם לדיל על הסכמתו אולם למחרת חברו לרשימה אבי קינד לא הסכים למהלך משהבין שהוא לא יקבל תפקיד של סגן בשכר. מאותו הרגע החלו לחצים כבדים על בלום מצד יו"ר האופוזיצה ח"כ יאיר לפיד ומובילי מחאות המהפכה המשפטית שיחזור בו מחתימתו. לאחר הלחצים התחרט בלום, חזר בו מחתימתו והמרוץ לראשות העיר בין בלום לדיל יצא לדרך.

מעמד חתימתו של זהר בלום ומתן דיל במוצאי שבת שעברה
מעמד חתימתו של זהר בלום ומתן דיל במוצאי שבת שעברה

 

"הקמפיין שעשה מטה בלום, היה אחד המגעילים והמביישים ביותר שהיו כאן ברחובות" אמר אחד התומכים של מתן דיל והוסיף: " אנשים לא למדו כלום ממה שקרה לנו בשבעה באוקטובר. עשו ממתן דיל מפלצת של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכפישו בהודעות סמס, הוציאו שקרים והיה מאוד מכוער. הציבור לא אהב את הקמפיין השלילי והמכוער ואמר את דברו".

צילומי מסך סטורי
צילומי מסך סטורי

"בסופו של דבר ראש העיר הנבחר מתן דיל הביס לא רק את רחמים מלול וזהר בלום, הוא הביס את יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, חברי הכנסת מרשימתו שהגיעו לסייע בקלפיות, הוא גם הביס את משה רדמן וכל מי שהגיע מחוץ לעיר וחשב לעצמו שהוא ינהל את התושבים. הציבור לא אהב את ההתערבות החיצונית והתוצאה מדברת בעד עצמה".

מימין: אבי מוזס, רחמים מלול, אור כהן ונוני סנדלר הקמפיינר של מטה בלום יושבים בזמן ספירת הקולות בקפה של קינד
מימין: אבי מוזס, רחמים מלול, אור כהן ונוני סנדלר הקמפיינר של מטה בלום יושבים בזמן ספירת הקולות בקפה של קינד

"דיל זכה בלמעלה מעשרת אלפים קולות יותר מאשר זהר בלום. גם רחמים מלול שישב אמש מחויך בבית הקפה של אבי קינד לא הצליח להושיע את מחנה בלום ולמעשה היה שותף מלא להפסד המוחץ. הציבור רוצה את מתן דיל שיכהן כראש העירייה, רחמים ובלום צריכים לפרוש בכבוד ובקרוב הם יפנו את מקומם לנבחר החדש. תושבי העיר אומרים להם תודה אך מחכים יותר לראות את מתן דיל בתפקיד".

 

מתן דיל בן 41, נשוי לאפרת 41 (השניים הכירו כבר בכיתה א'), להם ארבעה ילדים – עלמה בת 11, הלל בת 9, יהונתן בן 7 ועברי בן החמש.

משפחת דיל מצביעה בבחירות 2024

 

מתן דיל: "מודה לחיילינו היקרים, שעושים לילות כימים בהגנה על הבית, על תמיכתם הגדולה והמרגשת, ומתחייב לעשות הכל כדי לסייע להם להשתלב חזרה בחיים האזרחיים לכשישובו בשלום מהמלחמה. גם דור העתיד של רחובות הוכיח מעל לכל שהאהבה מנצחת!".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *