מעקב: בית הדין אסר בפעם השניה על השבתת פעילות החברה העירונית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה, סמנכ"ל החברה העירונית,איציק עובדיה וראש העיר , רחמים מלול.

מעקב: ביה"ד לעבודה אסר היום בפעם השניה על השבתת פעילות החברה העירונית. בהסתדרות מבהירים שלראש העיר ניתנו בדיון שלושה ימי הארכה בלבד ובסופם אם לא יהיה פיתרון החברה תושבת.

היום (שלישי) נערך דיון בביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב- יפו בבקשת החברה העירונית שהוגשה בשבוע שעבר, בהוראת ראש העיר, על ידי החברה העירונית. זאת לאחר שההסתדרות הודיעה בפעם השניה על כוונתה להשבית את כלל פעילות החברה בימים אלה. החברה מיהרה להגיש בקשה לצו מניעה על מנת על מנת שבית הדין יאסור על ההסתדרות לשבות. השבתה שכזו פוגעת בכלל פעילות החברה העירונית הצהרונים בבתי הספר היסודיים בעיר, היכל התרבות, בימת הנוער, חוגים ברחבי העיר וכו.

מזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות עו"ד אייל זלנה "הסתיימו תשעים הדקות של המשחק שניתנו לעירייה והעומד בראשה. שופט בית הדין לעבודה הורא לראש העיר להגיע למיצוי ההסכם תוך שלושה ימים. אם לא יגיעו להחלטה ופתרון תודיע נציגות העובדים בגיבוי בית המשפט כי יוצאים להשבתה כוללת של החברה העירונית עד להודעה חדשה".

כזכור, בסוף חודש יולי הודיעה ההסתדרות לחברה העירונית על השבתת פעילות החברה. החברה העירונית פנתה לביהד אשר אסר השביתה והחזירה את העובדים לשולחן המושא ומתן. בדיון, שהתקיים היום בבקשה השניה שהגישה החברה לפני מספר ימים, נכחו מנכל העיריה דורון מילברג ומנכלית החברה העירונית יוספה חליבה וכן סמנכל החברה איציק עובדיה.

יוסי חג'אג'

לאחר דיון בן מספר שעות נקבע כי הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן כפי שבקשה החברה העירונית, וכי מחר תתקיים ישיבה בנוכחות נציגי וועד הפעולה וההסתדרות בנושא , בלשכת ראש העיר בהשתתפותו כמובן.
כמו כן קבע ביהד בפעם השניה כי הוא אוסר על השבתה של פעילות החברה . המשמעות היא כי במידה וירצו שוב לשבות, יהיה עליהם לקבל על כך אישור מביהד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *