מעקב: הוארך מעצרו של הבעל שחנק את אישתו בשבת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מעקב: בית המשפט האריך את מעצרו של תושב רחובות בן 38 שבמהלך ויכוח בשבת חנק את אישתו בביתם.

כפי שפורסל לראשונה ברחובות ניוז, במהלך השבת התגלע ויכוח בין הבעל לאישה במהלך הויכוח חנק הבעל את האישה ותקף אותה. החשוד, תושב רחובות בן 38 נעצר ובחקירתו הודה והביע חרטה על מעשיו. אמש (מוצ"ש) הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופט גיא שני.

סנגורו של הבעל החשוד עו"ד ניתן ביילין אמר בדיון " מדובר באדם נורמטיבי שעובד בחברה מסודרת, מזה שנים רבות, אד ששירת בצבא, היה לוחם גולני שלוש שנים, עושה עדיין מילואים. שאכן כפי שמודה בחקירתו שתה ביום שישי האחרון, החל ויכוח עם אישתו, שבהמשך לויכוח הזה היתה אלימות מצידו של החשוד, שעליה הוא לוקח אחריות. גם לפי מה שחברי אומר מדובר בארוע נטען נוסף, כמובן שלא התקבלה תלונה בזמן אמת, לא ידוע על חומרה מיוחדת באלימות הזאת. אין תעודות רפואיות בנושא, מדובר באלימות שהיא כמובן פסולה בכל סיטואציה אין לראות את חומרתה. נמצאת כאןאמו של החשוד, שמוכנה לפקח עליו במידת הצורך".

השופט שני בהחלטתו "החשוד נעצר ונחקר בגין חשד לביצוע עבירות של תקיפת בת זוג ואיומים. עיינתי בחומר החקירה שהונח לפניי ובאתי לכלל מסקנה כי קיים חשד סביר כי המשיב ביצע את העבירות האמורות. חשד זה נלמד בעיקר מן המסמכים שסומנו על ידי בתיק החקירה. נציג המשטרה הגיש רשימת פעולות חקירה שלטענתו לא נית לבצע כאשר החשוד במעצר. במקרה זה עילת המעצר שעניינה חשש משיבוש הליכי חקירה. לאור טיב המעשים המיוחסים לחשוד, סבורני כי מתקיימת גם עילת המסוכנות. לאחר ששקלתי בדבר, מצאתי כי בשלב זה לא ניתן להגשים את מטרת המעצר באמצעות חלופה. אני מורה על הארכת המעצר עד ליום שני (3.9.18) בשעה 12:00".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *