מערכת יחסים רומנטית מחוץ לנישואים הסתיימה בפיצוי כספי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רומן אסור של גבר נשוי עם אישה נשואה הפך לאובססיה והסתיים בשעות לתועלת הציבור. "על מה שהיה. לא אחזור על המעשים".

 

תושב רחובות, נשוי ואב לילדה בשנות השלושים שמסיים את לימודי ראיית החשבון, ניהל רומן עם תושבת יבנה נשואה ואמא לילדים. בשלב מסויים ביקשה האישה לסיים את הרומן אלא שהגבר התנגד והמצב התדרדר לאובססיה מסוכנת מצדו. בכתב האישום שהוגש אל בית משפט השלום ברחובות צוין, כי במהלך השנים 2018-2021 ניהלו השניים רומן, במהלך 2021 ביקשה האישה לסיים את הרומן אך הגבר סרב והחל להטרידה, הוא התקשר לנייד שלה פעמים רבות במהלך שעות היממה, שלח לה הודעות ואפילו הגיע אל מחוץ לביתה שביבנה באמצעות אוטובוס.

האישה ריחמה עליו, לקחה את הרכב של בעלה והסיעה את בן הזוג לשעבר אל ביתו, במהלך הנסיעה ביקש ממנה לחזור ולהיות עמו בקשר רומנטי. בהמשך בחודש מרץ 2021, המשיך להטרידה, הגיע ברכבו אל מקום עבודתה ברחובות, שעלתה לנהוג ברכה הוא נסע אחריה. שנעמדו ברמזור אדום הוא יצא מרכבו, פתח את דלת רכבה ושאל מדוע היא לא עונה לשיחות הטלפון שלו. האישה בתגובה ביקשה שיסגור את הדלת כי הם בצומת וזה מסוכן.

מאז כתב האישום, עבר הגבר הנאשם שיקום עצמי והצליח לשמור על התא המשפחתי עם אישתו ובתם הקטנה: "השתלב בעצמו בטיפול בסמוך לביצוע העבירה, ומאז ועד היום נמצא בטיפול, לקח אחריות על מעשיו, הביע בושה ואכזבה תוך שמכיר בפגיעה באשתו, במתלוננים ובבני המשפחה, והציג למאשימה אינדיקציה לפגיעה קונקרטית בתעסוקתו".

השופטת זהר דיבון סגל צילום רחובות+ראשון ניוז

שופטת זהר דיבון סגל אישרה היום (שני) את הסדר הטיעון שהגיעו הצדדים, עורך דינו ירון פורר ועורכת דין מטעם המדינה קים שריקי, לפיו לא יורשע כדי שלא יפגע בעיסוקו בהמשך דרכו כרואה חשבון, ישלם למתלוננת פיצוי כספי בסך חמשת אלפים שקלים ויבצע 300 שעות לתועלת הציבור.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

עו"ד ירון פורר שייצג את הגבר: "בית המשפט קיבל את טענותי והתחשב בכך שמדובר באדם שעתיד להיות רואה חשבון ולא הרשיעו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *