מפחיד: "בעלת הדירה התעוררה והבחינה בפורץ שכוב על הרצפה"

מעצר ברחוב הרצל צילום: רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מפחיד מאוד: "בעלת הדירה התעוררה והבחינה בפורץ בחדרה שכוב על הרצפה".

 

במהלך השבת, בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר נעצר חשוד בן 31 תושב רחובות שפרץ לדירה. במהלך הפריצה התעוררה משנתה בעלת הדירה והבחינה בפורץ שוכב על רצפת חדרה. בעלת הדירה המבוהלת הזעיקה את שוטרי תחנת רחובות וסיפרה לשוטרי היס"מ שהגיעו את שאירע לה, תוך זמן קצר נראה החשוד נמלט בריצה מאזור מגוריה אך בתום מרדף רגלי קצר הוא נתפס ונעצר. החשוד נחקר והכחיש את המיוחס לו, בחקירתו הוטח בפניו מעשה מגונה בפומבי שביצע לכאורה בתקופה האחרונה. בתום חקירתו נשלח למעצר בכלא ניצן שברמלה. בהמשך הובא החשוד לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון שם ביקשה המשטרה מהשופטת זהר דיבון סגל להאריך את מעצרו לחמישה ימים נוספים לצורך המשך החקירה.

מעצרים בית משפט צילום רחובות ניוז

סנגורו ביקש לשחררו: "אבקש להורות על שחרורו של החשוד, אני סבור שכעת היחידה החוקרת מגיעה לבית משפט בגין חשד לעבירת התפרצות ועל הדרך מוסיפה תיק נוסף בגין פגיעה בפרטיות מעשה מגונה וכיוצ"ב. בכלל חשד מחודש יוני, ועולה כאן תמיהה, הכיצד התיק לא נחקר עד כה? אנו חודשיים לאחר ביצוע אותו אירוע ולא בוצעה אף לא פעולת חקירה. וכעת שיש תיק של התפרצות הם מוצאים לנכון להשחיר את פניו של החשוד, מדובר בחשוד שמכחיש כל קשר לאירוע. לטענתו הוא התהלך בשעת לילה מאוחרת כאשר לפתע הבחין בשלושה חברה על אזרחי שדולקים אחריו, הוא נבהל, החל להתחבא וכאשר הם קפצו עליו, הוא התכחש למה שאמרו לו. אני אנקוט במשנה זהירות התיאור כאן הוא כללי ואני סבור שעל בית משפט לקחת בערבון מוגבל ובמשנה זהירות את התיאור של המתלוננת. אין ראיה פורנזית או ישירה או עקיפה לעבירת ההתפרצות ולכן אנו סבורים שיש להורות על שחרורו על מנת שהיחידה 11
החוקרת תבצע את הפעולות הנדרשות".

 

השופטת דיבון סגל בחנה את הדברים והורתה להאריך את מעצרו ביומיים. דיבון סגל: מצאתי כי יש לאפשר את מיצוי החקירה בעת הזו בעוד החשוד נתון במעצר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *