מצמרר: אמה של ההרוגה: "אחרי 7 שנים שלא דיברנו חשבתי לחבק ילדה ולא גופה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רגע לפני גזר הדין לנהג שגרם למות הצעירה: אמה של ההרוגה שחר צור בת 18 ז"ל התייצבה בבית המשפט ואמרה: "אחרי 7 שנים שלא דיברנו חשבתי לחבק ילדה ולא גופה".

 

בבית משפט המחוזי בלוד נערך היום (שלישי) הדיון האחרון לפני גזר הדין של נהוראי מאיר עוביד בן 24 מקרית מלאכי שהורשע בהמתה בקלות דעת של שחר צור בת 18 מקריית עקרון, בתאונה קטלנית שאירעה ב-10.10.2021.

בית משפט המחוזי לוד צילום רחובות ניוז

לדוכן העדים  עלו הוריה ובני משפחתה של שחר צור ז"ל ושפכו את לבם לשופט חגי טרסי, תוך שכולם בלי יוצא מן הכלל, נאלצו לעצור מרוב הבכי שחנק את גרונם. תחילה דיברה אמה של שחר ז"ל, תמי וטורי: " החיים שלי התחלקו ללפני ואחרי, 7 שנים לא דיברתי עם הילדה הזאת, הציפייה שלי היתה לחבק ילדה בסופו של תהליך ולא גופה. בגלל קלות דעת בלתי נתפסת וקיצונית הזכות הזאת והתקווה הזאת נלקחו ממני בלי לחשוב בכלל. הוא קיבל רישיון לשמור על הציבור ולא להרוג, הבית שלו שישלח אותו לרפא את הנפש בחו'ל והבת שלי באדמה. לא יכולה לחיות בידיעה שגזר הדין פה לא יהיה למען יראו ויראו. יש פה כמה נשמות שנרצחו.

שחר צור ז"ל צילום באדיבות המשפחה
שחר צור ז"ל צילום באדיבות המשפחה

אביה יוסי צור יוסף: "איבדתי בגלל הבחור הזה את בתי הבכורה, הילדה שהפכה אותי לאבא" פרץ יוסי האב בבכי והוסיף: " ילדה שפרחה ועבדה, ששמרה על החיים שלה, שכשיוצאה לא נסעה בטרמפים אלא רק במונית, אין כזה דבר לקחת אוטו אם היא שותה ונוהגת, ילדה שידעה לשמור על הכללים. התגאיתי בה, לא תארתי שזה יגמר כך. נסעת על 200 והרגת את הילדה שלי. אני בקבוצות תמיכה בכדי שאוכל לחזק את הילדים שלי ושאוכל להמשיך הלאה. הילדה שלי קבורה ואין לי רגש לאבן, אני מחכה ליום הזה שאלך לפגוש אותה, אין לי פחד ממוות כי אני מחכה לשלב הבא שלי. בימי ההולדת שלה אנחנו מניפים דגלים שחורים ליד קברה. לקחו חיים שלמים, הוא הרג את כל המשפחה שלי".

זירת התאונה צילום: מד"א
זירת התאונה צילום: מד"א

גם אופק צור, אחותה הקטנה של שחר צור ז"ל העידה: " יום לפני זה דיברנו וזה אבסורד שיום אחרי זה מודיעים לי שהיא לא פה. אחותי הגדולה היתה אמורה לחגוג איתי השנה יום הולדת 18 (פורצת בבכי) אני נמצאת בגיל שהיא נהרגה. אני כל הזמן הוזה אותה, היא פה מולי, מבחינתי היא יושבת פה. הוא ממשיך לצאת למסיבות וממשיך בחיים שלו ובא לפה ושם כיפה כאילו זה עושה לו משהו. ".

בחודש יוני אשתקד הוגש כתב אישום מתוקן נגד נהוראי מאיר עוביד בן 24 מקרית מלאכי, שגרם למותה של שחר צור ז"ל שישבה במושב האחורי ברכב B.M.W.

שחר צור ז"ל, בת 18 מקריית עקרון, בוגרת בית ספר שה שליט רחובות, נהרגה זמן קצר לפני גיוסה לצה"ל, בתאונה קטלנית שהתרחשה בתאריך 10.10.2021. באותו לילה, בשעה 04:45, הוזעקו לזירת התאונה הקשה בכביש 4 לדרום, צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ראשון לציון. הכוחות הבחינו בתאונת דרכים בין משאית לארבעה כלי רכב פרטיים שנהוראי גרם לכך, כאשר אחד הרכבים התהפך במרחק עשרות מטרים לכיוון החולות שבצד הדרך.

זירת התאונה צילום: מד"א
זירת התאונה צילום: מד"א

ע"פ כתב האישום נהוראי נהג במהירות של 180 קמ"ש בזמן שהתקרב לרכבים והתנגש בהם בעוצמה, רכבו המשיך בנסיעה עוד מאה מטרים, התהפך מספר פעמים בחולות סמוך לשול ונעצר. שחר נזרקה מתוך הרכב במהלך ההתהפכות וסבלה מחבלת ראש קשה, חבלות פנים, חבלת גפיים וחבלת בית החזה. היא פונתה לבית החולים תוך פעולות החייאה ובהמשך נקבע מותה. במסגרת הסדר טיעון נותרה העובדה כי נהוראי נהג תחת השפעת אלכוהול ב- 20 מ"ג מעל המותר והוגשו נגדו סעיפי אישום של – המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות, חבלה חמורה ופציעה.

 

הפרקליטות דורשת עונש של בין 7-10 שנות מאסר, סנגורו ביקש לחלוק על דרישתם בטענה שאין זה מתחם העונש בנסיבות המקרה. גזר הדין נקבע לחודש הבא.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

תגובה אחת

  1. נשמע שזה אמא עם דמעות תנין – מה זה לא דיברה עם הבת שלה 7 שנים ??
    היו בנתק מוחלט והיא בוכה כשהיא מתה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *