מרגיז! המשטרה תופסת שוהים בלתי חוקיים ובית משפט משחררם בקלות

רחובות ניוז- אתר בנייה.תמונת ארכיון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
רחובות ניוז- אתר בנייה.תמונת ארכיון
צילום אילוסטרציה רחובות ניוז

מרגיז! המשטרה תופסת ועוצרת שוהים לא חוקיים תושבי השטחים אך דוקא סגן נשיאת בית משפט השלום השופט מנחם מזרחי משחררם ללא בעיה.

עמרו חאלד (51) ואבו סמן מוצטפא (26) מיהודה ושומרון התמודדו מול כתב אישום בבית משפט השלום ברחובות. זאת  לאחר שבחודש יולי השנה נתפסו על ידי שוטרים ללא אישורי שהייה בארץ לאחר מרדף רגלי במספר רחובות בשעת לילה מאוחרת. משפטם התנהל מול סגן נשיאת בי. משפט השלום ברחובות השופט מנחם מזרחי. יומיים בלבד לקח למזרחי לשחררם ולגזור את דינם.

עו"ד תמר מצליח מטעם המדינה ביקשה להשית עליהם מאסר וקנס כספי " מתחם העונש הנקבע בפסיקה הוא ממאסר מותנה עד חמישה חודשי מאסר בפועל וענישה נלווית. למשיב עמרו חאלד אין הרשעות קודמות, למוצטפה אבו סמן הרשעות שהתיישנו. אבקש כי העונש יוטל בתחתית המתחם, דהיינו מאסר מותנה. כמו כן נבקש עונש צופה פני עתיד בדמות קנס".

השופט מזרחי בגזר הדין " הנאשמים הורשעו לפי הודאתם בכניסה לישראל שלא כדין. מתחם הענישה הוא בין מאסר על תנאי עד חמישה חודשי מאסר בפועל. הנאשמים נכנסו לישראל למטרות פרנסה. נאשם ראשון נעדר עבר פלילי, לנאשם שני שתי הרשעות שהתיישנו. אני גוזר על הנאשמים חודש מאסר, שאותו לא ירצו אלא אם כן יעברו בתוך שנה מהיום עבירה בה הורשעו. יחתמו על התחייבות בסך 2.000 שקלים כל אחד, להימנע במשך שנתיים וישוחררו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *