מרמורק תפגוש את הפועל ת"א

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רבע גמר גביע הטוטו: החניכים של ניסן יחזקאל יפגשו את האדומים מת"א בחוץ.

לאחר שהעולה הטרייה ללאומית השיגה בשישי האחרון את ניצחונה הראשון בליגת המשנה במסגרת מחזור הפתיחה . הבוקר(שלישי) התקיימה באצטדיון נתניה הגרלת רבע הגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. בה התברר כי היא תתארח אצל היורדת מליגת העל ,הפועל ת"א במשחקים שיערכו בתאריכים 06-9/10/2017 במידה ומרמורק תצליח לגבור על חניכיו של מוטי איוניר היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת מהמשחק בין הפועל ר"ג להפועל חדרה.
אין צל של ספק שעבור מרמורק מדובר בהגרלה אכזרית ,היות והיא תפגוש את הנושרת מליגת העל שנחשבת לקבוצה הכי חזקה בליגה ולא מעט פרשנים סימנו אותה כעולה בטוחה . גם ראשי המועדון התל אביבי הצהירו כי הם מקווים בתוך עונה אחת לשוב לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי ואת הצהרת הכוונת אפשר היה לראות אמש(שני) באצטדיון הברפלד שהיא הביסה את הקבוצה המקומית הפועל ראשון לציון 0:3 במסגרת המחזור הראשון שלא פחות מ-4000 אוהדים ליוו אותה במשחק החוץ .

מאמן הפועל תל אביב מוטי אויוניר ואור אוסטוינד יארחו את האדומים מרחובות
מנכ"ל הפועל מרמורק אילן סגל התייחס לפני זמן קצר לתוצאת.ההגרלה " ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות . הפועל ת"א קבוצה מצויינת עם מסורת ,עם קהל גדול . המשחק הינו משחק חוץ וזה גם יתרון להפועל תל אביב ,אבל אנחנו לא באים להיות קישוט . ואני מאמין שניסן יחזקאל המאמן והשחקנים שלנו יעשו הכל כדי לנצח ולעלות לחצי הגמר

המנכ"ל אילן סגל והבעלים אייל גולן. הגרלה קשה ברבע גמר

צילומים באדיבות אתר הפועל תל אביב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *