מתן דיל ביקר וחיזק את נהג האוטובוס שהותקף

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חבר המועצה מתן דיל ביקר וחיזק אמש את נהג האוטובוס שהותקף בשבוע שעבר.

"מגפת האלימות הנוראה שמתפשטת במדינה שלנו מדירה שינה מעיני כולנו. באוטובוס, על מעבר החציה, במגרש החניה, בכביש, בגינות ציבוריות ועוד, כולם חשופים ונפגעים. השבוע זה הגיע גם אלינו הביתה, לעיר שלנו, לרחובות".

"נסעתי בצאת השבת עם חברי רונן אהרוני חבר הנהלת אגד, לפגוש את רון, נהג אגד שהותקף באלימות קשה ע״י שני בני נוער, שעקבו אחריו וארבו לו בתחנה המרכזית רק כי העיר להם שהם צריכים לשלם עבור נסיעתם. אמנם התקרית הזו הייתה חריגה בתוצאותיה והסתיימה בבית חולים, אך נחרדתי לשמוע מרון כי האלימות כלפי נהגי אגד, אינה חריגה בכלל, והיא מנת חלקם על בסיס יומיומי. מפחיד ועצוב לחשוב שנותני השירותים שאנחנו סומכים עליהם וזקוקים להם, חשופים במהלך עבודתם, לאלימות מילולית ופיזית שלעיתים גם מסתיימת באסון.

משהו חייב להשתנות מהבסיס. בחינוך, באכיפה, בהסברה, בענישה ובכל הדרכים ביחד, כדי להחזיר את הביטחון במרחב הציבורי, לנו ולילדים שלנו. כצעד ראשון, אני מאמין שדוגמא אישית היא הדרך. נסעתי לרון כדי לחזק אותו וכדי להראות שלא ניתֶן לתופעה הזו לעבור לסדר היום. מזמין את כולנו לפקוח עין ולהתריע ולא לאפשר כל סוג של אלימות סביבנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *