מתן דיל במסר חד ליאיר לפיד: "רק רחובותיים יחליטו על מה שיהיה כאן".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתן דיל שופך אור על סיבות התקפלותו של זוהר בלום מההסכם הקואליציוני שחתמו: "אנשים שמעולם לא דרכו בעיר הזאת, פיזרו הבטחות וכסף כדי להתערב בתוך הבית שלנו פנימה".

ימים סוערים עוברים על רחובות, ונראה שבמקום האחדות והשותפות שכל כך אפיינו את העיר, היא נשטפת כעת בצונאמי עכור של שנאה והסתה. מה שליבה את האש היתה שערוריית ההסכם שנחתם במוצ"ש בקול תרועה רמה בין מתן דיל, שהוביל בפער גדול בסיבוב הראשון, לבין זהר בלום, אשר התקפל ונסוג מההסכם בתוך פחות מיממה בעקבות לחצים פוליטיים שהופעלו עליו ע"י גורמים מחוץ לרחובות, לרבות יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, שכלל אינו מתגורר ברחובות, ופעילי "חוזה חדש".

לאחר יומיים בהן געשה הרשת, והתשובות שסופקו מצד בלום, לפיהן לא הגיעו השניים להסכמות, לא עמדו במבחן המציאות כיוון שההסכם נחתם גם נחתם, התייצב מתן דיל מול המצלמה ושפך אור על הסיפור האמיתי. הסרטון הפך לויראלי ובתוך שעות ספורות הגיע ללמעלה מ-15,000 צפיות, למעלה מ-1000 לייקים ומאות תגובות מפרגנות.

צילום: עמוס בן גרשום
צילום: עמוס בן גרשום

דיל מתריע בסרטון מפני תופעה מדאיגה, בה גורמים פוליטים חיצוניים, שאינם מתגוררים ברחובות, החליטו להתערב בענייניה הפנימיים של העיר, ובאמצעות הבטחות וכסף התחילו להכתיב איך העיר שלנו תיראה. "רק רחובותיים יחליטו בשביל רחובות" קורא דיל בסרטון, נוכח ההתערבות החיצונית הבוטה בענייני העיר, מבטיח להגן על רחובות מהשנאה וההסתה מבחוץ, להוציא את רחובות מהמצב הקטסטרופלי בו נמצאת הקופה הציבורית, לדאוג לקואליציה מגוונת שתתן מענה לכל האוכלוסיות, המגזרים והקהילות, ולדבריו "לא יהיה אחד על חשבון השני ולא אחד במקום השני. חילונים, דתיים, חרדים – ברחובות שלי כולם שווים".

תוכן ממומן

 

תגובות

תגובה אחת

  1. אסור לתת גיבוי לביביזם, בשום צורה שהיא !

    תראו בתמונה איך מתן דיל משתמש ביד כשהוא מדבר עם ראש העיר ראשון, בדוק שעושה קומבינות – כיאה לחברי ליכוד וש״ס בכל הארץ – ותבדקו אותי ….
    (גם ביטן מדבר עם היד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *