מתן דיל בעקבות הגירעון: עשרות עובדים יצאו לפנסיה ויבוצעו קיצוצים רוחביים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתן דיל בעקבות הגירעון: עשרות עובדים יצאו לפנסיה ויבוצעו קיצוצים רוחביים באגפי העירייה. "מתן פועל במקצועיות הנדרשת כמצופה ממנהיג אחראי". 

 

ראש עיריית רחובות עו"ד מתן דיל מתמודד עם ירושה מורכבת ולא פשוטה, גירעון שוטף של למעלה ממאה מיליון שקלים וגירעון בתקציבי הפיתוח של כמאתיים מיליון שקלים. בעקבות כך החל דיל לבדוק את המצב הכספי של כל אגפי העירייה, דיל יורד לפרטי פרטים ומנסה לברר איפה אפשר לקצץ. "אחת ההחלטות הלא פשוטות שקיבל על עצמו השבוע, להוציא לפנסיה את כל העובדים שעברו גיל  הפרישה- 67 ועבודתם הוארכת בתקופתו של רחמים מלול" אומר גורם בעירייה ומוסיף: " עד לתאריך 31 לאוגוסט יפרשו בכבוד עשרות עובדים לפנסיה. החישוב שנעשה הוא פשוט, יש עובדים שמשתכרים במשכורות גבוהות מאוד בגלל כל מיני פרמטרים, אם זה משך תקופת עבודתם, תנאיהם שהשתפרו עם השנים ועוד. משכורת אחת של עובד כזה יכולה להשתוות לשלוש משכורות של עובדים חדשים, כך למשל עובדת עירייה שהנה בגיל 72, יש היגיון בהחלטה שהתקבלה, לפיה עד לתאריך 31.8.2024 יפרשו למעלה מארבעים עובדים כאלה שרחמים מלול האריך את העסקתם".

רמי מדהלה

עוד הוסיף הגורם: "דיל נפגש מספר פעמים עם יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה וחבר הועד ליאור שוקרי בנושא, השניים מנהלים פגישות לעיתים קרובות ובוחנים יחד את המהלכים תוך שהועד מחויב כידוע לשמור על זכויות העובדים. בינתיים, הכל נעשה בצורה קפדנית, זהירה ולצורך ייעול המערכת והחזרת הקופה הציבורית למצב מאוזן. נכון להיום, העירייה עובדת כראוי, לא מחסירה כלום מאף אגף ובטח שלא פוגעת בתנאי איכות החיים, אמנם יש גירעון גדול אבל העירייה רחוקה מאוד מסנקציות של משרד הפנים למנות חשב מלווה או ועדה קרואה".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *