מתן דיל קיבל את ברכת הקסים החשובים בקהילת יוצאי העדה האתיופית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתן דיל קיבל את ברכתם ותמיכתם של הקסים החשובים בקרב קהילת יוצאי אתיופיה

המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, הוזמן אמש למפגש הקסים של קהילת יוצאי אתיופיה ובראשם קס ברקו טגניה, הקס הראשי הארצי, המתגורר ברחובות. בין יוזמי המפגש יועץ ראש העיר לשעבר לעינייני העדה מלקו סלומון, במפגש נכחו 15 קסים חשובים מכל הארץ, מתוכם 4 רחובותיים, הגיע דיל יחד עם חבר המועצה דני מרשה, מס' 3 ברשימת 'רחובותי', ובמהלכו נתנו הקסים את ברכתם לדיל והביעו את תמיכתם בו. הקס ברקו ציין כי התרשם עמוקות מתכניותיו המפורטות לקהילת יוצאי העדה האתיופית ברחובות, וכי הוא מאמין שיחד עם דיל יוכלו להצעיד את הקהילה להישגים ולצמיחה, ולטיפול בתחומים שנזנחו במהלך השנים האחרונות.

ערב קודם, התקיים מפגש נוסף עם פעילים ותומכים בני העדה האתיופית, וגם בו הציג מתן את תכניותיו לקידום הקהילה, ממנה הוא זוכה לחיבוק אוהב לכל אורך הדרך.

 

דיל: "אני מודה לקסים היקרים על המפגש ותמיכתם הפומבית, ומתחייב ליישם את תכניותיי עבור הקהילה החמה והחשובה הזאת, שלעתים נפלה בין הכסאות ולא זכתה לטיפול הולם מצד העירייה. אני שמח על שיתוף הפעולה והתמיכה הרחבה שאני מקבל מבני קהילת יוצאי אתיופיה ובטוח שיחד נוכל להצעיד את הקהילה לעתיד טוב יותר".

דני מרשה
דני מרשה

דני מרשה: "אני מודה למתן דיל על היותו אוזן קשבת לכל צרכי הקהילה ועל הליווי והתמיכה לכל אורך השנים. רחובות זכתה במנהיג ישר והגון, איש של מעשים ולא של דיבורים. ב-10.3 נעניק לו את החיבוק לו הוא ראוי בקלפי".

הפעיל החברתי, נציג קרית משה ויועץ רה"ע לענייני הקהילה האתיופית לשעבר, מלקו סלומון: "בתור הפעיל החברתי הוותיק ביותר, אני מאחד את הקהילה כבר 5 שנים, ולכל אורך הדרך תמכנו במתן דיל, ויחד עם כל הפעילים הצלחנו לגייס את הקהילה כולה לצאת להצביע ולהשפיע על עתידה של הקהילה ברחובות".

תוכן ממומן

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

תגובה אחת

  1. מתן דיל הפחדן לא מגלה את האמת לתושבי רחובות והוא יודע למה: מתן דיל הוא איש הליכוד, המפלגה שהפכה מסואבת וביביסטית, והוא יודע שאם יספר זאת יתרחקו ממנו. למה אפשר לצפות מאיש צבוע כזה שלא אומר את האמת? שבענו מרור ושקרים ממפלגת הליכוד! לא בבית ספרנו! עכשיו אחרי תגובת הליכוד לוועדת הביקורת לאסון מירון כולם מבינים את פרצופה הצבוע: זו מפלגת ביבי ולא הליכוד. מפלגת הליכוד הפכה למפלגת הליקוק. מתן דיל פחד לספר שהור ליכודניק ןכנראה בצדק. רחובות לא מעוניינת בך, מיסטר דיל. חפש לך עיר אחרת ודיל אחר!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *