נחנך מרכז לתשושים ותשושות נפש בבית אלעזרי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נחנך מרכז לתשושים ותשושות נפש בבית אלעזרי.

 

המרכז היחודי במועצה ובאזור כולו, מעניק טיפול, סיוע ותמיכה לכ-80 תשושים ותשושי נפש. היוזמה למרכז נולדה אצל ראש המועצה האזורית ברנר דורון שידלוב כבר ב-2014 מתוך תפיסה של כבוד וערבות הדדית לאוכלוסיה הבוגרת שנזקקת לטיפול וסיוע והוקם בבית אלעזרי בעלות של 5 מיליון ש״ח בשיתוף משרד הרווחה, ביטוח לאומי ועמותת גבורות.

ראש מועצת ברנר דורון שידולוב

דורון שידלוב ראש מועצה אזורית ברנר: זיקנה היא פיסה מחיי האדם. זקני השבט הם מחנכינו בעבר ומורי הדרך שלנו בהווה ולעתיד. רצינו להעניק מבנה מכובד וראוי ולספק איכות חיים מתוך כבוד והערכה לתושבינו המבוגרים,אלו הנזקקים לסיוע ותמיכה. אני מתחייב שנמשיך לשמור על האוכלוסיה החשובה והיקרה הזו. אני גאה על השותפות בהקמת המרכז אשר מושתתת על ערכים של דאגה לחלש, כבוד וערבות הדדית. אני מודה למשרד הרווחה,עמותת גבורות, ביטוח לאומי ועובדי המועצה.

שר הרווחה מאיר כהן: יש הרבה ערים שאנחנו לא מצליחים לבנות בהם מרכז כזה ויש לכך משמעות יוצאת דופן ואני אומר לראש המועצה תבורך. זה לא מובן מאליו. כל תינוק רביעי יחיה עד גיל 100 ולכן הפנסיה תשתנה ואנחנו נהיה בריאים יותר ולכן גם ראשי רשויות הולכים נפתחים לרעיון של הקמת מרכזים כאלה שיהפכו בעתיד ללב הפועם
של כל קהילה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *