נטרול ריחות רעים בבית – טעויות נפוצות ודרכי טיפול

ofir

כולנו מכירים את הריח הנורא שמגיע מפח האשפה בביתנו, כן אותו מיכל היושב לו בנחת מתחת לכיור וממנו יוצאים אדי ניחוחות לא הכי נעימים במילים עדינות. אך לא רק בפח האשפה אנחנו נתקלים בריחות רעים ברחבי הבית אלא לפעמים אנחנו מבחינים בהם בחדרים אחרים בבית שלא חשבנו שישנה סיבה הנראית לעין. למעשה ריחות לא נעימים מעידים על מפגע כלשהו המתקיים ברחבי הבית וכדאי לפתור אותו בהקדם האפשרי. נטרול ריחות רעים בבית יכול להיות פשוט למדי וכדאי שתכירו את השיטות וכמובן להימנע מהטעויות הנפוצות.

ריחות לא נעימים מעידים למעשה על מצבור חיידקים הנמצאים במקום. למשל גם ברכב אנחנו מבחינים בריחות רעים ואפילו די בקלות כי הרכב מתחמם עם השמש וכך הריחות מתעצמים. גם נטרול ריחות רעים ברכב ניתן להשיג בשיטות פשוטות למדי.

החיידקים שגורמים בסופו של דבר לריחות רעים יכולים להגיע ממזון, מאבק ועוד גורמים רבים אחרים. כדי למנוע בצורה שוטפת ריחות רעים בבית יש לשמור על הניקיון באופן שוטף ולדאוג שאין פרורים של מזון או אבק המסתובבים חופשי ברחבי הבית. נטרול ריחות רעים בבית לעיתים מצריך הזמנת אנשי מקצוע שיספקו לכם את הפתרון האופטימלי.

שמירה על ניקיון הבית כשגרה

  • תדאגו להשליך את פח הזבל לעיתים דחופות – אנחנו זורקים לפח לא מעט מזון שנרקב עם הזמן, הכנתם סלט וחביתות, תדאגו להשליך את הזבל עוד לפני שהריחות מתפזרים בבית. מצבור של החיידקים הללו יביא במהרה ריחות רעים בביתכם.
  • תנקו גופי סינון – אנחנו משתמשים במכשירים חשמליים רבים לאורך היום שכולם ללא יוצא מן הכלל צובר בתוכו אבק או חיידקים אחרים. מסנן המדיח, מסנן המזגן ומכונת הכביסה אלו מצבורי חיידקים שאם נשמור על ניקיונם באופן שוטף נהנה גם משימוש יעיל וגם מריח נטרלי.
  • אווררו את הבית – התרגלנו עם השנים להדליק את המזגן כמעט על אוטומט. נטרול ריחות רעים בבית באופן יעיל הוא פשוט לדאוג שחלונות הבית יהיו פתוחים כדי לאפשר לאוויר מבחוץ להחליף את האוויר שנקלע בבית ושלא מצא את דרכו החוצה.

נטרול ריחות רעים בבית – טעויות נפוצות

  • שימוש בתרסיס ריח – במרבית הבתים משתמשים בתרסיסי ריח שונים על מנת להסוות את הריח הרע לריח אחר. ישנן שתי בעיות המתלוות לזה הראשונה, התרסיסים הללו מסווים את הריח לריח אחר וכך קשה יותר להבחין בריח הרע ולמעשה אינכם מטפלים בבעיה אלא פשוט מטשטשים אותה. השנייה, תרסיסי ריח מזיקים לסביבה ובשורה התחתונה אנחנו לא באמת יודעים מה הם מכילים. מומלץ להשתמש בחומרים טבעיים בלבד.
  • אי שמירה על ניקיון – כמו שציינו קודם לכן חשוב לשמור על הניקיון. מצבור של לכלוך למעשה מוביל למצבור חיידקים ויחד הם מקיימים חגיגות שעולות לנו לאף בריחות לא נעימים כלל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *