האם ניתוח להסרת עודפי עור הוא מסוכן?

ofir

החיים מלאים בהחלטות חלקן גדולות וחלקן קטנות ולכן אנו צריכים דבר שיסייע לנו לקבל החלטות ולהבטיח כי הן תהיינה טובות. אם כן אחד הדברים החשובים ביותר בעת שאנו עומדים לפני החלטה זה לדעת האם המעשה בעקבות ההחלטה יהיה מסוכן או לא. אם המעשה יהיה מסוכן אנו לא נעשה אותו ואם הוא יהיה בטוח אנו נעשה אותו. זה נכון כאשר אנו מדברים על פרוצדורה רפואית כמו ניתוח להסרת עודפי עור.

אם כן עולה השאלה האם ניתוח להסרת עודפים של עור הוא מסוכן או לא? אם כן אם אתם הולכים אל רופא ברמה גבוהה אשר הוא מנוסה ובעל ידע מתאים הניתוח הוא לא מסוכן בכלל. מדובר על פרוצדורה פשוטה יחסית ולא מסוכנת ולכן כדאי לחשוב עליה אם אתם סובלים מעודפי עור.

מתי כדאי לי לבצע ניתוח להסרת עודפים של עור?

יופי הוא בעיני המתבונן ויש אנשים אשר יחשבו עי אדם מסוים הוא יפה ואילו אחרים יחשבו כי הוא מכוער. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש דברים אשר ברור כי הם לא יפים כמו עודפי עור. אדם אשר סובל מעודפים של עור יהיה עם ביטחון עצמי נמוך ויתבייש בכך ולכן כל כך כדאי לו לבצע ניתוח להסרת עודפי עור.

אפשר לתת דוגמא לאדם אשר יש לו עודפי עור ולא הולך לים מכיוון שהוא מתבייש בעודפים אלו. זה לא מקרה קיצוני אלא משהו שקורה להרבה מאוד אנשים ולכן כה כדאי לטפל בעודפי עור ולא לוותר על כך.

האם ניתוח להסרת עור הוא כואב?

כאשר אנו מבצעים פרוצדורה רפואית אנו צריכים להסתכל לא רק על הסיכון שלה אלא גם על מידת הכאב שמלווה להליך בטח אם אנו מדברים על הליך פלסטי כמו ניתוח להסרת עודפי עור. אם כן האם ניתוח להסרת עור עודף הוא כואב או לא?

אז נציין כי באופן יחסי הניתוח הוא לא כואב ופעמים רבות עוברים אותו ללא כאבים. אך נציין כי גם כאן יש משמעות לשאלה איזה רופא מנתח אתכם וככל שהרופא יהיה ברמה יותר גבוהה כך הניתוח יהיה פחות כואב. לכן גם מבחינת הכאב ולא רק מבחינת הסיכון עליכם לשים לב מי המנתח שלכם וכך לבחור את המנתח שיגרום לכם הכי מעט כאב.

האם כל פלסטיקאי יכול לבצע ניתוח להסרת עור?

עליכם לדעת כי באופן יחסי ניתוח להסרת עודפי עור הוא לא מסובך ועם זאת יש לציין כי לא כל פלסטיקאי יכול לבצע אותו. כאשר אתם באים לבחור רופא מנתח לניתוח זה עליכם לשאול אותו כמה פעמים בעבר הוא ביצע את הניתוח וכך לדעת האם יש לו את הידע והיכולת לבצע ניתוח זה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *