נמשכת ההדבקה: עשרות ילדי בתי ספר וגני ילדים הונחו להיכנס לבידוד

חדשות רחובות - מתחם בדיקות הקורונה צילום רחובות ניוז - רחובות ניוז

נמשכת ההדבקה: עשרות ילדי בתי ספר וגני ילדים הונחו להיכנס לבידוד, חופשת הקיץ נהרסה, ההורים מקווים ששנת הלימודים תפתח כרגיל.

 

אתמול (חמישי) הונחו כיתות מבתי הספר סמילנסקי וניצני המדע להיכנס לבידוד בעקבות תלמידים שנמצאו מאומתי קורונה, גם בקייטנות רשת חוויות חזרו על עצמם המקרים במקומות נוספים וילדים הונחו להיכנס לבידוד.

בית הספר ניצני המדע. תמונת ארכיון

ההודעה שקיבלו הורי בית ספר ניצני המדע: כיתות ב' ניצני המדע וכיתות ג', משאר בתי הספר. התקבלה כעת הודעה, כי תלמיד/ה מכיתתכם בקייטנה מאומת/ת לקורונה.
הנכם מתבקשים להכניס את ילדי הכיתה שהיו בקייטנה (מחזור ב') לבידוד. בתום החקירה האפידמיולוגית נעביר את תוצאותיה וההנחיות הנדרשות. בברכת בריאות ובשורות טובות. גל רכז הקייטנה- ניצני המדע".

בית ספר סמילנסקי. למצולמים אין קשר לכתבה

גם הורי בית ספר סמילנסקי קיבלו הודעה דומה". הורים יקרים, בוקר טוב וחופשה נעימה. הבוקר הובא לידיעתנו שתלמיד מהשכבה, שהשתתף בקייטנה בביה״ס נמצא מאומת לקורונה. תחילה נאחל לו החלמה מהירה ובריאות איתנה. על פי הנחיות  משל״ט קורונה של משרד החינוך, על כל תלמידי הקבוצה , שנכחו בקייטנה החל מתאריך 19/7/21 ועל הצוות החינוכי להיכנס לבידוד.
לאחר בדיקה אפידמיולוגית נעדכן אתכם בכל המידע הדרוש. בריאות טובה לכולם ורק בשורות טובות.
בברכה, אפרת אלון מנהלת ביה״ס ומרב זהבי מנהלת הקייטנה".

מתחם החיסונים לנוער

ההורים, שרובם כבר מתורגלים למצבים מהסוג הזה, הלכו על ילדיהם לבצע בדיקות קורונה, שניים כנדרש בהפרש של שלושה ימים.

אחד מהם סיכם: " החופשות שלנו נהרסו, אנחנו מקווים שהממשלה תמצא מתווה ראוי לפתיחת שנת הלימודים. אני מציע שהורה שלא מוכן לחסן את ילדיו שלא ישלח אותו למסגרות החינוך. מי שלא יודע לנהוג באחריות עדיף שלא ייצא מהבית! ".

חיסונוער נפתח שוב: מנה שניה לבני הנוער שהתחסנו; מנה ראשונה לבני נוער שטרם התחסנו – במתחם החיסונים המיוחד די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלת טלפון חכם.

המתחם ייפתח ביום שלישי הקרוב, 27.7 בין השעות 16:00-22:00 באולם ע"ש אוסי וזוהר מאחורי מתנ"ס חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52

ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול: ״כשיש יותר חיסונים – יש פחות נפטרים, פחות חולים פחות מאושפזים ופחות מבודדים. משרד הבריאות ממליץ לחסן את בני הנוער וגם המומחים הרפואיים שהתייעצנו איתם תומכים בהמלצה זו- בואו נשמור על רחובות בריאה וירוקה, בני הנוער וכל מי שלא התחסן מוזמנים להגיע למתחם החיסונים בשלישי הקרוב"

זהר בלום

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "כחלק מהמאבק העירוני בקורונה היעד שלנו לפני פתיחת שנת הלימודים הוא לחסן את כלל התלמידים מגיל 12-18 על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים בחטיבות הביניים והתיכונים – ללא חולים. אני קורא לבני הנוער והוריהם לנהוג על פי המלצת הרופאים ולהגיע להתחסן"

כזכור, משרד הבריאות החליט לאמץ את החלטת המומחים הרפואיים ולהמליץ על הרחבת החיסון לבני הנוער בגילאים 12-15, בהתאם לניסיון הרפואי שנצבר בארה״ב ובישראל.

יודגש כי לנוכח העלייה הצפויה בנסיעות לחו״ל בחופש הגדול, משרד הבריאות ממליץ מאד להתחסן ולחסן את בני הנוער הצפויים לטוס לחו״ל.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *