נס משמיים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

זהו נס,אין מילה אחרת לתאר את מה שאירע היום (ו') ב-'איצטוני' של הפועל מרמורק במשחק העונה של ליגה א' דרום .כאשר עד הדקה ה-83 נס ציונה הוליכה ביתרון מפתיע ובדרך לפסגה. 2 שערים תוך שלוש דקות הפכו את הכף ושנותרו 2 מחזורים לסיום העונה הפער גדל לכדי 5 נקודות

הדרבי האזורי בין הפועל מרמורק לס.כ נס ציונה
משך אליו המון אש בשבוע האחרון מאחר ההתמודדות בין שתי הקבוצות הייתה על עונה שלמה .כאשר מרמורק המוליכה אירחה במגרשה הביתי את הסגנית מצפון . לכל היה ברור כי מי שתנצח במפגש ככל הנראה תעפיל לליגה הלאומית מהמקום הראשון ,היות ונותרו שני משחקים בלבד לסיום העונה . כיאה למשחק עונה הרבה אושיות ספורט כמו ברק אברמוב בעלי בני יהודה תל אביב ומאמן הקבוצה ,ניסן יחזקאל. קשר הפועל תל אביב,חסן אבו זייד.שחקן הפועל קטמון,אבירם בורכיאן. גם מהתחום הפוליטיקה הגיעו לא מעט דמויות מעיריית רחובות כמו המנכ"ל דורון מילברג ואביב איטח.הבמאי והתסריטאי ,מאור זגורי.מפקד משטרת רחובות,סגן ניצב שרון מנור .
והיה גם כדורגל .אומנם לא חזינו בתוצגה מרהיבה מצד שתי הקבוצות בלשון המעטה ואפשר לייחס זאת למתח שהייה באוויר שכל שגיאה יש לה מחיר יקר.
על המחצית הראשונה אין הרבה מה לספר ונראה שתוצאת התיקו סיפקה את שני המאמנים ששמרו על תבנית המשחק.
האורחים ניצלו את שק יום הדין שלהם כדי לצאת למתפרצות באחת מהן בדקה ה-58 זה השתלם לה כאשר מתן לוטטי פרץ משמאל לרחבה ומזווית אפס הכניס את עידו לוי וקבע 1:0 תוצאה שמעניקה לקבוצתו את המקום הראשון בטבלה .
בנודיס אחרי השער הגיב מהר וזרק למערכה את כל הנשק שיש לו על הספסל על מנת לשנות את התוצאה.אך ככל שנקפו הדקות התוצאה נשארה בעינה והכרטיס ללאומית נראה תלוש מהמציאות.
בדקה ה-83 החל המפנה כאשר עידן שריקי הוריד בחזה ליוסי אסייג שמתוך הרחבה בעט בעוצמה לרשת ואיזן ל1:1 והחזיר את הצבע האדם לאוהדים ביציע. ובעיקר השאיר את הסטטוס קוו בצמרת.
השער השני חתום על 2 המחליפים כאשר גיא עובדיה בכדור אומן מוצא את מלך שערי הליגה ,איציק אבושדידשמקרוב קובע מהפך 1:2 ופותח את חגיגות העלייה בטריבונה






תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *