נערך יום עיון במרפ"ד רבדים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המורות החרדיות התכנסו ליום עיון במרפ"ד רבדים.

כמאה מורות מכל בתי הספר היסודיים והעל יסודיים מהמגזר החרדי ברחובות התכנסו ליום העיון השנתי שמתקיים זו השנה השניה וכבר מפורסם לשם דבר בקרב מורות החינוך החרדי ברחובות.
את יום העיון כבדו בנוכחותם מנהלת האגף החדשה הגב' אפרת צוקרמן ומיכאל כהן האחראי על החינוך החרדי שהתרשמו מאד מהעשיה הברוכה של המרפ"ד בקרב אנשי ההוראה החרדיים בעיר.


דברי ברכה נאמרו ע"י נציגי הציבור בעירייה פנחס הומינר חבר המועצה מחזיק תיק הכספים בעירית רחובות, שהעלה על נס את המרפ"ד הפועל במשך השנה כולה במתן שרות פדגוגי ומקום מפגש להשתלמויות, וזאת בנוסף לספרית הקריאה המשרתת את כלל נשות העיר וילדי בתי הספר וכל זאת בהשקעת ענק באדיבותו של ראש העיר רחמים מלול. כן בירך את המשתתפות שי קזיוף מחזיק תיק חינוך חרדי בעירית רחובות.
את הכנס שהופק על ידי 'בסט' פיארה תכנית פדגוגית עשירה ומעניינת שריתקה את המשתתפות במשך 4 שעות, שמלבד ההנאה המרובה גם נתנה למורות עצמתיים להמשך העשייה החינוכית שלהן במשך השנה.
המורות והמנהלות מכל המוסדות החרדיים בעיר השתתפו בכינוס, ובסופו הודו נרגשות על כל ההשקעה וציינו שאכן יצאו בהרגשה מעצימה להמשך השקעה בעבודת הקודש מתוך כוחות חדשים.
הגב' מלכה הרשקוביץ מנהלת המרפ"ד סיכמה בסיפוק את הערב המיוחד וציינה כי גם ציבור המחנכים ומורי תלמודי התורה ובתי הספר החרדיים ברחובות ייהנו בע"ה בימים הקרובים מתכנית ייחודית ומרתקת עבורם, הודעה כבר יצאה בחדרי המורים בכל בתי החינוך בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *