נציגויות של קבוצת הכדורסל מכבי רחובות תשתתף במשחקי מכבי אירופה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

משחקי מכבי אירופה ייערכו בבודפשט שבהונגריה (29 ביולי עד ה-7 באוגוסט).המשלחת כוללת נציגויות של קבוצות צעירות מישראל, כולל מכבי רחובות בכדורסל.

מאות ספורטאים ומלווים התכנסו אמש(שני)בכפר המכביה, לקראת יציאת והשתתפות משלחות מכבי ישראל, הכוללת גם קבוצות מהפריפרייה ונציגות של ספורטאי העמותה למשחקים מיוחדים, לקראת משחקי 'מכבי פאן אמריקה' שיפתחו בשבוע הבא במקסיקו, ובהמשך החודש הבא – משחקי מכבי אירופה שייערכו בבודפשט שבהונגריה, ומפעל ה-JCC שייערך באטלנטה ובדטרויט בארה"ב.

משחקי מכבי אירופה ייערכו בבודפשט שבהונגריה (29 ביולי עד ה-7 באוגוסט). הקבוצה המרגשת ששולבה במשלחת כוללת את קבוצת הכדורסל והטניס של העמותה למשחקים מיוחדים, כדוגמא ומופת למען שילוב וקבלת האחר, והם ישולבו כחלק בלתי נפרד מהאירוע המרגש. המשלחת כוללת נציגויות של קבוצות מכבי רמת אליהו (טניס), קיסריה וגעש (גולף). נציגויות של קבוצות צעירות של מכבי אשדוד, מכבי אבן יהודה, מכבי בת ים ומכבי רחובות (כדורסל) מכבי חדרה (כדורעף). מכבי נחלת יצחק (כדורגל אולמות) עמק הירדן (כדורמים) וההתאחדות לרכיבה על סוסים.

מנכ"ל המכביה, רואי הסינג: "אני בטוח שעבור המשתתפים ועבור הספורטאים מהעולם זאת תהיה חוויה מיוחדת ומעצימה. נתראה במשחקים. מדובר באירועי ספורט חשובים, שמכינים את כולנו לקראת משחקי המכביה ה-21, שתהיה הגדולה ביותר והמרשימה ביותר מבין המכביות שהתקיימו עד היום. המפעלים הללו עוזרים לשמור ולקרב את הקשר ההדוק בין ישראל לקהילות היהודיות בתפוצות".

מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי: "אנו מעודדים את הפעילות הספורטיבית רחבת ההיקף, והמפגשים התחרותיים והידידותיים עם צעירים יהודים ממרחבי העולם. אנחנו גאים שהמשלחת שכולל קבוצות רבות מבית מכבי ישראל רחבה ונוגעת בכל קצוות הארץ. אנו נמשיך להעמיק את השיתוף הפעולה הספורטיבי והקשר עם הקהילות בעולם".

המשחקים הבינלאומיים נתמכים על ידי ההסתדרות הציונית העולמית, אופק ישראלי, משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית, ובשיתוף פעולה עם הגופים – נערכו לספורטאים סיורים במוזיאון הר הרצל, והרצאות בתחומי ספורט עבור הספורטאים הצעירים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *