סגן ראש העיר התכבד בטקס קביעת מזוזה במרכז הלמידה החדש "ידע זה כח"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סגן ראש עיריית רחובות, מתן דיל, הגיע לקבוע מזוזה בטקס חניכת "ידע זה כח" בקניון רחובות. במרכז הלמידה החלו בקורסי קיץ במתמטיקה ואנגלית לגילאי יסודי חטיבות הביניים ותיכון. עוד לא נרשמתם! .קניון רחובות, ביל"ו 2  08-633-8100

"ידע זה כח", מרכז הלמידה החדש שנפתח בקניון רחובות, נחנך בתחילת החודש, בנוכחות אנשים קרובים ויקרים, וביניהם כיבדו בנוכחותם מנכ"ל הקניון , יהודה אורן וסגן ראש העיר, מתן דיל שאף היה זה שקבע את המזוזה במקום.
המרכז מציע מגוון רחב של קורסים, סדנאות והרצאות, ונוסד ע"י גיל גורביץ', איש עסקים רחובותי שחזר לעיר לאחר 10 שנים בחו"ל: "החלום שלי היה לחזור לעיר הולדתי ולפתוח מקום שייתן מענה לילדים, נוער והוריהם וישנה את פני החינוך בעיר. דווקא מתוך החוויות שלי כתלמיד שלא כ"כ מצא את עצמו במערכת. מטרת העל היא לחולל שינוי משמעותי וליצור חוויית לימוד אחרת, במיוחד במקצועות שהכי מתקשים בהם כמו מתמטיקה ואנגלית!!"
"ידע זה כח" מיועד לכל הגילאים, החל מהגיל הרך וכלה במבוגרים. בין היתר, יוצעו סדנאות והרצאות להורים – מתן כלים להתמודדות עם הילדים בגילאים השונים וליצירת התא המשפחתי אליו שואפים. כמו כן קורסי אנגלית ומתמטיקה, כאמור.
קבוצות הלימוד בנויות כך שבכל קבוצה יש עד 10 לומדים, במטרה להעניק יחס אישי ומענה מקצועי לכל לומד, בהתאם לרמתו וצרכיו האישיים.


אין ספק ש "ידע זה כח" הוא גוף רענן וחדיש לעיר רחובות. הצוות משקיע את כל מרצו ומשאביו על מנת להפוך את הלמידה לדבר חווייתי יותר, נעים ושונה ממה שאנחנו מכירים בבתי הספר. ב- "ידע זה כח" חרטו על דגלם להתאים את התלמידים לרמה המתאימה ביותר עבורם ולכן במקום מועסקים מורים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר,טרם פתיחת הקורסים יתקיים מבחן  התאמה שיוכל להאריך  ולדרג את רמותיהם ברמה המקצועית ביותר.  חשוב לציין כי הקורסים מתקיימים  בהרכב מצומצם של בין 6-10 משתתפים- וזאת על מנת לדאוג ליחס אישי  ואפקטיביות של הקורס ותוצאותיו עבורם.
נספר לכם משהו שהוא עדיין לא לפרסום – גם הרצאה של מיכל דליות ("סופר נני") צפויה להתקיים בקרוב.
מאמינים שאתם באמת הדבר הבא – בהצלחה!

"ידע זה כח"
קניון רחובות, ביל"ו 2
08-633-8100

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *