סיבות טובות ליצור תוכן שיווקי באנגלית בצורה עקבית

megalinks122

freepik

התוכן הוא ממשיך להיות המלך ועסקים אשר משקיעים באסטרטגיית תוכן שיווקי באנגלית קוטפים את התוצאות. התוכן השיווקי הוכח כאחת מהשיטות הטובות ביותר לחבר את הקהל למותג, לפתח את המעורבות שלו ולהניע מכירות לאורך זמן. 

שיווק באמצעות תוכן באנגלית מתאים לכל עסק שמוכר לחו״ל, בין אם מדובר על עסק קטן או גדול. התוכן מייצר לידים כשהוא עובד סביב השעון, הרבה לאחר שהוא עלה לאוויר ונוטה להביא לידי איכותיים המתאימים בדיוק לצרכי המותג. עבור המתלבטים שתוהים היכן להשקיע את מאמצי השיווק צירפנו 10 סיבות טובות להזמין תוכן שיווקי בשפה האנגלית.

 

מפגש בלתי אמצעי דרך תוכן

התוכן הוא נכס חשוב שכל מותג צריך לפתח בין אם הוא מתחיל או ותיק, גדול או קטן. לתוכן יכולת ייחודית ליצור חוויה חיובית בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. הוא יכול להשאיר רושם חיובי שמתקשר למותג וכל זאת לפני שהתבצעה שיחת מכירה (ולעתים אין בה צורך בכלל). 

 

שליטה במדיה הדיגיטלית

כתיבת תוכן שיווקי באנגלית לעתים קרובות מובילה בסופו של דבר לשליטה במדיה. הכתיבה יכולה להיות בלוג, קייס סטאדי, פוסט לפייסבוק או ללינקדאין כשהתמדה ואיכות מובילים להצלחה. הקפדה על תוכנית תוכן מובילה לחשיפה יותר גבוהה אשר בשלב מסוים מתחילה להוביל לעניין וכשהכתיבה שיווקית היא מובילה גם למכירות בפועל. 

 

תוכן באנגלית מפתח אמון

יצירת תוכן עוזרת לתהליך בניית מערכת היחסים עם הקהל ובתנאי שמראש שמנו אותו במרכז. עלינו לחשוב מה מעניין את הקהל, לענות על שאלות ומתוך התוכן ליצור אינטראקציה. כשהקהל שם לב שהמותג שם אותו במרכז, שהוא מבין אותו ועוזר לו, הוא מתחיל לבטוח בו וכשזה קורה המכירות הופכות להיות טבעיות. 

 

יצירת לידים טובים

תוכן שיווקי הוא דרך מעולה להביא לידים איכותיים. הקהל כבר צפה בתוכן, קרא אותו, פיתח רגשות והסיכוי שמערכת היחסים איתו תימשך גבוה. בתוך התוכן תשולב קריאה לפעולה (CTA) וכשזו נעשית תוך כדי מתן ערך הלידים מגיעים. אגב, לידים יכולים להגיע בסוגי תכנים שונים כולל בלוגים, פוסטים, מדריכים, יוטיוב, הודעות בלינקדאין ועוד.

 

תוכן מקורי משפר המרות

מעבר לכך שהתוכן יוצר חשיפה, הוא גם משפיע על המרות, המעבר ממתעניין ללקוח. קהל שמרגיש שניתן לו מידע ושהוא יכול לבצע החלטה מושכלת בנוגע לרכישה. כלומר, הרכישה לא ספונטנית ולכן רמת המחויבות יכולה להיות גדולה יותר. 

 

תוכן שיווקי באנגלית מסייע לקידום האתר

תוכן מוביל את המותג קדימה והדבר בא לידי ביטוי גם בקידום אתרים. כדי לקדם את האתר אין כל צורך להתפשר על התוכן אלא להפך. חשוב שהתוכן, גם כשהוא מיועד לקידום, יהיה מעניין, איכותי ויש להתייחס אליו כחלק חשוב בבניית מערכת היחסים והאמון מול הקהל. 

 

תוכן איכותי ממצב את המותג כמומחה

התוכן יכול להשפיע על דעת הקהל ולהפוך את המותג לבעל סמכות בתחום. יצירת תוכן מתאימה למעשה לכל עסק: גדול וקטן, מתחיל וותיק. הלקוחות נוטים לסמוך יותר על מותגים בעלי חזות דיגיטלית, שהם יכולים לקבל מהם מידע גם ללא תקשורת ישירה ושנותנים מענה לשאלות שמעסיקות אותם.

 

העלאת המודעות למותג

דרך מצוינת להעלות את המודעות לנוכחות המותג היא ליצור תוכן. רצוי להתייחס למשימה זו ברצינות ולהקפיד על איכות ועל כמות. אי אפשר להסתפק בתוכן יחיד אחת לתקופה אלא חשוב ליצור תוכנית תוכן ולהוציא אותה לפועל. לשם כך ישנם כותבי תוכן באנגלית שמומחים בביצוע כתיבה שיווקית באנגלית, בונים אסטרטגיה ושמשמשים כמחלקה דיגיטלית במיקור חוץ.

 

נאמנות למותג

כל עסק רוצה שהלקוחות יתחברו אליו וירצו לקנות ממנו שוב ושוב. תוכן יוצר תקשורת מול הקהל הרחב ויכול להוביל לנאמנות. כאשר הקהל מחכה לתוכן הבא של המותג. תוכן שמגיע ברשתות החברתיות, דרך האימייל ובאמצעים אחרים, התוצאה היא תחושת שייכות למותג כשבמצב זה פעמים רבות הקהל הופך למשווק הטוב ביותר שלו.

 

חיסכון בעלויות השיווק

אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר בטווח הקצר והארוך היא אסטרטגיית תוכן שיווקי באנגלית. בהשוואה לפרסום ממומן התוכן עושה את העבודה מעולה, הוא נשאר ברשת הרבה לאחר שעלה לאוויר והוא יוצר מערכת יחסים חיובית בין הקהל לעסק וכל זאת בעלויות נמוכות בהרבה מכל אמצעי פרסום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *