עונש מתובל: עקץ את שותפו ב- 75 אלף שקל ויירצה שנת מאסר בכלא

חדשות רחובות - השופטת אפרת פינק (צילום בתי משפט) - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
השופטת אפרת פינק (צילום בתי משפט)
השופטת אפרת פינק (צילום בתי משפט)

עונש מתובל: תושב בת ים המטפל בקשישים שעקץ את שותפו לעסק, תושב רחובות, ב- 75 אלף שקל ויירצה עונש של שנת מאסר בפועל.

סגנית בית משפט השלום ברחובות אפרת פינק קבעה עונש של שנת מאסר בפועל לתושב בת ים (44) שפתח עסק לתבלינים ברחובות, עם שותף תושב רחובות ועקץ אותו ב- 75 אלף שקלים.

מכתב האישום עולה כי בסוף חודש מרץ 2015 התקיים מפגש בין הנאשם העוקץ למתלונן תושב רחובות המוכר מתחום העסקים בעיר, הנאשם הציע הנאשם לו לפתוח עימו עסק בתחום התבלינים בשותפות באופי שהוא יחזיק ב-30 אחוז מהעסק ואילו הנאשם יחזיק את יתרת העסק בשבעים אחוז. השניים סיכמו על החלוקה למרות שהנאשם היה מצוי בחובות כבדים, לאור הסיכום קיבל הנאשם לידיו 75 אלף שקלים לצורך פתיחת העסק והוא החל לרכוש סחורה עד שצבר חובות נוספים הקרובים לחצי מיליון שקלים. כעבור זמן הבין איש העסקים שנפל קורבן לעוקץ והגיש תלונה במשטרה עד שהוגש כאמור כתב אישום. במסגרת התסקיר שערך שירות המבחן עלה כי החשוד בעוקץ שרוי במצב נפשי גרוע, הוא עובד כמטפל בקשישים, סועד את אימו וגר עם גרושתו ושלושת ילדיהם בדירה שכורה. השופטת פינק לא חסה על מצבו והענישה אותו על מעשיו.

פינק בגזר הדין" אני גוזרת על הנאש את העונשים הבאים:  מאסר בפועל לתקופה של 12 חודשים, מאסר על תנאי לתקופה של 6 חודשים, קנס כספי בסכום 5.000 שקלים ופיצוי כספי בסכום של 70 אלף שקלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *