עם מי נפגש בנו של רוה"מ לשעבר ברחובות וסבתו הרחובותית של כוכב הנבחרת אוסקר גלוך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עם מי נפגש בנו של רוה"מ לשעבר בעסק של אבי קינד, מי הפתיע את חיים פוגל, איפה נחבל גולן ביטון ומה מצב בריאותו ומי ברכה את הסבתא הרחובותית של כוכב נבחרת הכדורגל אוסקר גלוך.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: כשמסתמן שהכנסת תתפזר ויאיר לפיד יתמנה לראש ממשלת המעבר, מ״מ ראש העיר זהר בלום מקבל טלפון מלשכתו של לפיד לתיאום פגישה עם ראש הממשלה הנכנס. עדכונים על הפגישה נפרסם במדורים הבאים.

יאיר לפיד וזוהר בלום. צפו להפתעות

 

אפרופו ראש הממשלה יאיר לפיד, הפעיל החברתי הרחובותי דן חממי שולף תמונה מהארכיון שלו ומפרגן. גם מנהל הבמות והאירועים בחברה העירונית שלמה טולדו שולף תמונה מהארכיון ומפרגן בהתלהבות.

דן חממי ושלמה טולדו עם ראש הממשלה יאיר לפיד

ראשון: הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון חגגה 39 קיצים, עם בן זוגה עמית פרליס הרחובותי לשעבר. החגיגות החלו עם משפחות פרליס דדון בבריכה של בן הזוג עמית בביתו שבהרצליה. נאחל להם הצלחה והמון מזל טוב.

עמית פרליס, נטלי דדון, יעל פרליס ובתה עלמה שבשבוע הבא תחגוג 9

 

שני: משפחת ביטון המורחבת אורזים מזוודות היישר לצפון לנפוש במלון פסטורלי בכפר בלום שבצפון, רגע לפני ההגעה גולן ביטון מנכ"ל חוויות יוצא עם בניו ירון, נאור וניתאי לרפטינג בנהר הירדן. במהלך המסלול מפגין ביטון תרגיל אקרובאטי, מתגלגל מהסירה היישר למים, לדואגים –  שלומו בסדר מלבד מכה קטנה ביד מסר ביטון.

משפחת ביטון בסירה

 

רביעי: יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם נפגש עם חבר הכנסת חיים כץ בתעשייה האווירית ומשם יוצאת הודעה דרמטית- עודד עמרם יתמודד לכנסת בבחירות הקרובות. מאותו רגע הנייד של עמרם לא נח והוא מקבל טלפונים מחברי כנסת רבים שמברכים ומביעים תמיכה. בדיעבד התברר שעמרם התייעץ על כך עם בודדים בהם ראש העיר רחמים מלול שמאחל לו הצלחה אך מעדיף שיישאר במועצה וימשיך במלאכת הקודש כמחזיק תיק התרבות. הפריימריז של הליכוד ב- 26.7, נמשיך לעקוב ונאחל לו בהצלחה.

יו"ר המרחב עודד עמרם בקרוב חבר כנסת?

 

רביעי: מזל טוב לחיים פוגל, החתן הדומיננטי של הראיס רחמים מלול. לרגל החגיגות 36 קיצים. את פוגל הפתיעה בעבודתו רעייתו אביטל בעוגה ומתוקים שהכינה מבעוד מועד והופיעה בעבדותו בבית ספר בלוד. המנגל מצטרף לברכות ולאיחולים.

חיים ואביטל פוגל עם ההפתעות

 

רביעי: מפגש מענין פוליטי בבר מסעדה החדש – jacob של חבר המועצה אבי קינד. מתארח, אחד המועמדים לכנסת בסיעת הליכוד, גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריק שרון ז"ל. נכחו- חבר המועצה גיא צור, חברי מרכז הליכוד ליאור שוקרי, אסף מדהלה ועמוס כועי. נמשיך לעדכן בהתפתחויות.

חדשות רחובות - גיא צור בהצעה חדשה למועצת העיר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – גיא צור

 

רביעי: סגן ראש העיר רחובות יניב מרקוביץ' אורז מזוודות ונוסע עם ארוסתו רונה לוי, אל לונדון להינות מהופעה של הזמרת הלאומית אדל. ברור שהם נהנו

יניב מרקוביץ' וארוסתו רונה לוי

 

חמישי: תושבת רחובות והבת של איל גולן ואילנית לוי שדה, אלין גולן, פצחה השבוע באופן רשמי בקריירה משלה. אלין הוציאה את הסינגל הראשון בחייה שהוכן בהופעה של אביה בבלומפילד לפני כשבוע. תוך יממה השיר "אין לי כח" עבר את חצי מיליון הצפיות וכבש את כל הרשתות החברתיות. האם אילנית פרגנה:" כפרה של אמא".

אלין לוי צילום מסך סטורי אינסטגרם

שישי: הראיס רחמים מלול יוצא לסיור פרומו בעיר לקראת פסטיבל פסלים חיים. לפתע פוגש את אחת ממשתתפות הפסטיבל מישל תם, שהיא במקרה חמתו של תושב העיר וכוכב הרשת הנשוי הטרי אוראל צברי, וזה מיד מעלה סטורי מפרגן.

רחמים מלול ומישל תם

 

שבת: רב קהילה חב"ד ברחובות הרב מנחם מענדל גולוכובסקי ובנו יחיאל, עורכים בבית הכנסת של הקהילה התוועדות לזכר הרבי מליובאוויץ'. רבים מגיעים לכבד בנוכחותם, בהם חבר סגן ראש העיר אמיתי כהן.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

שישי: נבחרת ישראל הצעירה במשחק גמר גדול מול נבחרת אנגליה. הרחובותי אוסקר גלוך בן ה- 18 כובש שער גדול במחצית הראשונה ומקרב את הקבוצה אל גביע אירופה. במחצית השניה משווים האנגלים ובתוספת הזמן הם מנצחים את ישראל 3:1. החמצה ישראלית היתה, אולם אוסקר זכה לאלפי מחמאות והפך למעשה לכוכב המשחק. בין המברכים, חברתה של סבתו הרחובותית רעיה גלוך, חברתה- היא לא אחרת מחברת מועצת העיר רחובות קארין ברגינסקי שלאחר המחמאות שהרעיפה לסבתא, הגדילה ושלחה לאוסקר בעצמו הודעה אישית: " הי אוסקר, גאים בך! קארין ברגינסקי חברת מועצת עיר רחובות".

רעיה גלוך, קארין ברגינסקי ואוסקר גלוך

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *