פלילי! הוארך מעצרו של לוחם הסיירת מרחובות שתקף בליין ועד היום הוא שוכב מחוסר הכרה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי! בפעם השניה הוארך מעצרו של לוחם סיירת גבעתי מרחובות בן 22 שתקף בליין בן 32 במועדון בראשון לציון בגלל שהוא הטריד מינית את חברתו.

שופט בית משפט משפט השלום בראשון לציון מוטי פירר האריך עד מחר (חמישי) את מעצרו של לוחם סיירת גבעתי שתקף בליין במועדון בראשון לציון. לוחם הסיירת כזכור נעצר בשישי בשבת שעברה לאחר שהסגיר את עצמו בתחנת משטרת ראשון לציון וסיפר על קטטה בה היה מעורב. בחקירתו מסר כי גבר כבן 32 הטריד מינית ושלח את ידיו לחברתו במועדון שבילה ברחוב משה בקר. בתגובה הוא דחף אותו ממנה, הבליין שהטריד נפל ובליינים אחרים נהרו אל מחוץ למועדון וככל הנראה תוך כדי רמסו את הקורבן המותקף וגרמו לו לחבלה בראשו. מאז המקרה הקורבן מאושפז ללא הכרה בבית החולים ועל כן לא יכלו חוקרי המשטרה לגבות ממנו עדות עד שלט יתעורר, במקביל חקרה המשטרה שניים מחבריו של לוחם הסיירת והיום (רביעי) ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים, עד יום שישי.

סנגורו של לוחם הסיירת החשוד סיכם היום וביקש לשחררו למעצר בית "כמעט שבוע שלם ולא הושג תיעוד רפואי?. מה המשמעות של זה מבחינת הליכי המעצר, כי עכשיו בית המשפט לא יכול לקבוע שאותם חבלות נגרמו על ידי מרשי. אנחנו טענו טענה ואני לטעמי לא התבררה כיאות, על כך שיכול להיות שבכלל אותם חבלות נגרמו על ידי בליינים נוספים שהיו במועדון לאחר שהמתלונן שכח על רצפת המועדון, זה גם עולה מהתקשורת, גם עולה מכך שהוא היה מחוץ למועדון כשהגיעו מד"א ולא בתוך המועדון וגם הראיות שמפלילות את מרשי בביצוע העבירה, קרי שני חבריו שאומרים שהכה בשתי בעיטות או באחת לא מצדיקות את הסיבה והתוצאה שהוא מאושפז ומורדם ארבעה ימים. בית המשפט יכול לראות שלא הושג שום סרטון שמתעד את האירוע, אין ראיה פוזיטיבית שמלמדת על אותו אירוע כפי שמתואר על ידי היחידה החוקרת, והראיות שנאספו מתכתבות עם הטענה שלו להגנה עצמית. לא מדובר בהפעלת מודיעין, תלונה ושמו עולה, הוא בעצמו ביום שבת בבוקר לאחר בילוי שישי, לאחר שהוא חזר הביתה קם בסיבות השעה 11:32 מבלי שהוא התייעץ עם עו"ד הוא מתייצב בתחנת המשטרה. הוא מספר להם על אירוע שהיה מעורב והמשטרה עומדת אותו ונותנים לו עו"ד ואני מגיע אליו. לא מדובר בעבריין. הטענה העיקרית של היחידה החוקרת, ואני מבין שלכאורה הגנה עצמית לא יכולה לבוא ביחד. הגנה עצמית יכולה להסתיים גם במוות של התוקף, ראה פסק דין סומך. צריך להסתכל על זה בנקודת מבט נכונה, לא בפינצטה. הוא במועדון ואדם תוקף מינית את חברתו, נוגע בחברה של חברה, הוא אוחז בו בעורף, מדובר באדם בסיירת גבעתי, פועל באינסטינקטיביות ומנטרל את הסכנה העומדת מולו דוחף אותו ובועט בו".

השופט פירר נענה חלקית לבקש  המשטרה והסכים להאריך את מעצרו רק עד מחר (חמישי).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *