פלילי: נעצר תושב רחובות שנתפסו על גופו סמים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פלילי: נעצר תושב רחובות שנתפסו על גופו סמים, החשוד הובא להארכת מעצר ובדיון הוא אמר: " האדם היחיד שיכול להציל אותי הוא אייל גולן, אנחנו חברים רוחנית, רק הוא יכול להציל אותי".

 

שוטרי תחנת רחובות עצרו הלילה צעיר בשנות העשרים לחייו שהיה על גופו חומר החשוד כסם. החשוד, תמהוני המוכר למשטרה מאירועים קודמים, הובא להארכת מעצר היום (שני) בבית משפט השלום בראשון לציון. במהלך הדיון פנה החשוד לשופט וציין שרק הזמר אייל גולן יכול להציל אותו.

עו"ד איתי בן נון

סנגורו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד איתי בן נון: "אני מבקש לשחרר אותו. לדברי החוקר קונפורטי המשטרה התכוונה לשחרר אותו עוד אתמול אך לא נמצא ערב. אבקש לשחרר אותו בערבות עצמית ולתת לו אורכה לכל ערבות אחרת אם בימ"ש ימצא לנכון. אחרת, לא נמלא את כוונת המשטרה שהוא ישתחרר".

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

השופט טל ענר הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית ולאחריה לשחררו בהתאם. השופט ענר: " קצין החקירות ביקש לשחרר אותו כבר אמש ואף ביצע מספר ניסיונות ליצור קשר עם קרובי משפחה על מנת שיחתמו כערבים אולם אף אחד מבני המשפחה לא היה מוכן לקחת אחריות עליו. עיינתי בתיק החקירה ומצאתי שקיים חשד סביר לביצוע העבירות, אם כי מדובר באירוע ברף חומרה לא גבוה שבעיקרו, מהווה התלהמות של החשוד, יתכן על רקע מצבו הנפשי ולא התרשמתי שמדובר באירוע שמגלם מסוכנות גבוהה במיוחד מצד החשוד. החשוד, כך נראה, סובל מקשיים שונים ובנוסף, אין לו כל תמיכה. מנגד, נוכח מצבו הנפשי הלכאורי של החשוד, יש מקום לאפשר בדיקתו על ידי הפסיכיאטר המחוזי. בנסיבות אלה, ובהתאם לסמכותי לפי סעיף 17 לחוק טיפול בחולי נפש, תשנ"א-1991 ,אני מורה על שחרור החשוד באופן ששב"ס ייקח/משטרת ישראל תקח את החשוד בדחיפות עוד היום לבית חולים פסיכיאטרי, בהתאם לקביעת הפסיכיאטר המחוזי. בבית החולים יוודא שב"ס/תוודא משטרת ישראל את העברת החשוד לחזקת הפסיכיאטר הממונה, ובכך יתמצה תפקידו של שב"ס/תפקידה של משטרת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *