פרסום ראשון:שרית זלצמן מקריית החינוך למדעים ברחובות זכתה הערב "המורה של המדינה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אלפי המלצות נשלחו, 18 מורים העפילו אמש למעמד הגמר ושבעה בלבד הוכתרו היום כזוכים בטקס חגיגי במעמד נשיא המדינה ושר החינוך.שרית זלצמן נבחרה בצוותא עם שירי רבקה מסה והן הזוכות במסלול המדעים ביוזמת חברת טבע.

הערב (יום ב') הגיעה לשיאה תחרות ה"מורה של המדינה" שבה הוכרזו שבעת הזוכים לשנת 2017 בטקס חגיגי במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט. גם השנה, בפעם השנייה, נבחרו מורים במסלול המדעים ביוזמת חברת טבע. לזוכים הוענקו תעודות הוקרה, מחשבים ניידים והשתלמות יוקרתית בארצות הברית.
תחרות "המורה של המדינה" היא מיזם חברתי שנועד לקדם את פועלם של אנשי החינוך המצטיינים בארץ, שנערך זו השנה התשיעית ברציפות. התחרות היא יוזמה משותפת של מפעל הפיס, "ידיעות אחרונות", הסתדרות המורים ו-ynet.
תחרות "המורה של המדינה" מורכבת משלושה שלבים. בשלב הראשון נשלחים טופסי המועמדות, שבהם ניתן גם להמליץ על מועמדים משנים קודמות שלא זכו בתחרות. העולים לשלב השני התבקשו למלא שאלון נוסף ומורחב ו-18 המועמדים האחרונים הגיעו לראיון בפני ועדת הפרס, המורכבת מאישים בכירים בתחום החינוך, החברה, התעשייה והכלכלה בישראל.


כאמור בין שבעת המורים נמנת גם המורה לרובוטיקה ,שרית זלצמן מקריית חינוך למדעים ברחובות.אשר פיתחה עם תלמידיה מקל נחייה אלקטרוני לעיוורים

התלמידים הראשונים של שרית זלצמן (45) היו כמעט בגילה. “אחרי התיכון הלכתי לעתודה צבאית, ולמדתי בתוכנית מיוחדת ששילבה תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה עם תעודת הוראה”, היא נזכרת. “אחרי הלימודים הייתי מורה חיילת בת 20 – קרובה מאוד בגיל לתלמידים החיילים”.

מאז לא הפסיקה זלצמן ללמד והיום היא מרכזת מגמת המדעים בקריית חינוך למדעים ברחובות, מתמחה ברובוטיקה ומנחה פרויקטים. בנוסף, היא מנהלת את התוכנית למצוינות במדעים וברובוטיקה בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *