פרסום ראשון! רמי מדהלה הציע בועדת ה-130 לרחובות לשלב את אייל גולן והסביר שלא צריך להיכנע לציבור מועט שמתנגד לו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
אייל גולן, רחמים מלול ועודד עמרם ברחובות קיץ 2011

פרסום ראשון! יו"ר ועדת חגיגות 130 לרחובות עודד עמרם כינס אמש לראשונה את הועדה. במפגש הועלו מספר הצעות בהם של רמי מדהלה שהציע לשלב את הזמר הלאומי, יליד ותושב העיר אייל גולן למרות השיח הציבורי סביבו השנוי במחלוקת.

חבר המועצה עודד עמרם העומד בראש ועדת ה-130 כינס אמש(שני) לראשונה את ועדת ההיגוי לחגיגות ה-130 לעיר רחובות שיחלו בחודש מרץ 2020 במשך שנה. המפגש התקיים בחדר הישיבות בקומה השישית והשתתפו בו כל נציגי הסיעות ונציגי החברות בת של העירייה. המשתתפים – ממלא מקום ראש העיר זהר בלום,  חברי המועצה עו"ד אבי מוזס, אמיתי כהן, אביב איטח, פנחס הומינר, ד"ר רוני באום, אטל בציר אלשיך, אסף אלבר, עו"ד שמוליק דאנז'ן, אורית שרגאי, מנהל האגף המוניציפאלי צביקה מדהלה שכתב את הפרוטוקול של הישיבה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, יו"ר הועד העובדים רמי מדהלה, מהחברה העירונית הגיע מנהל הבמות האומנותיות שלמה טולדו ומרשת חוויות סמכנ"ל הרשת גולן ביטון. במהלך הישיבה הוצגה לחברים תוכנית שהכינה ועדת ההיגוי המקצועית ולאחר מכן הציעו המשתתפים את הצעותיהן המגוונות לא לפני שעודד עמרם הזכיר לחברים שטרם גובש תקציב לכל הפעילויות.

רמי מדהלה.

בין ההצעות שהועלו הציע יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה לשלב את אייל גולן בחגיגות ולאחד אותו במסגרת אירועי התרבות. מדהלה הסביר שלמרות כל הסאגה הציבורית שנוצרה סביב גולן יש בכל זאת חשיבות לזכור שהוא יליד ותושב העיר וחשוב לתת לו במה ולא להכנע ללחצים ציבוריים שונים בטענה שרוב הציבור אוהב אותו.

יש לציין כי מאוגוסט 2011 לא הופיע גולן בעיר רחובות ולאחרונה בוטלה הופעתו לאחר מחלוקת תקציבית לצל שיח ציבורי רחב שהתחולל ברשתות החברתיות.

אייל גולן  (אינסטגרם)

ממלא מקום ראש בעיר זהר בלום המחזיק בתיק החינוך הציע לערוך חידון בבתי הספר בעיר שיתמקד במורשת העיר תוך שילוב מנהלי ומורי בתי הספר שיכינו את התלמידים לחידון מורשת רחובות.

רחמים מלול וזהר בלום

ד"ר רוני באום הציעה לבנות תוכנית על מורשת והסטוריה של העיר ולפרסם אותה בציבור.

אטל בציר אלשיך הציעה לערוך כנס חדשנות, כמו למשל להראות את מכון ויצמן מתחילת דרכו ועד העידן המודרני היום. עוד הציעה להביא לעיר אוטובוס דו קומתי שיסייר ברחבי העיר ויסביר על מקומות הסטוריים.

אביב איטח ביקש לארגן פעילות לסטודנטים של העיר ולשלב אותם במסגרת החגיגות.

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן הציע לשלב פעילויות בשכונות במסגרת רשת חוויות וכן במסגרת תיק מורשת ישראל בו הוא מחזיק.

אמיתי כהן ואבי מוזס

בין ההצעות שהועלו הציע חבר המועצה עו"ד מוזס לארגן שבת רחובות שתכלול מאכלים מסורתיים כבר מיום חמישי, לארח בבתי הכנסת חזנים ואנשי תרבות, מוזס הציע לבנות אתר אינטרנט מיוחד בו תופיע רשימת שמות של חברי מועצת העיר מאז הקמת רחובות עוד מהיותה מושבה. וכן הציע להקים ועדה ולהנפיק פרסים לסופרים ומשוררים שגדלו בעיר רחובות.

עודד עמרם

עמרם ומילברג סיכמו שכל ההצעות יונחו על שולחנו של ראש העיר רחמים מלול ולאחר שיעבור עת ההצעות הוא יאשר על פי היכולות התקציביות שיש בידו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *