צעירים? בואו לקבל הכוונה תעסוקתית ללא עלות!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

צעירים? בואו לקבל הכוונה תעסוקתית ללא עלות!

אבחון תעסוקתי, הכשרות מקצועיות, הרצאות, סדנאות וליווי אישי – מרכז הזדמנות של עיריית רחובות עוזר לכם למצוא כיוון: צעירות וצעירי העיר רחובות והסביבה מוזמנים להצטרף לתכנית 'מרחב לקידום תעסוקה' של מרכז הזדמנות – המרכז לקידום התעסוקה ברחובות ובכל אזור השפלה.

צעירות וצעירים רבים מתקשים למצוא את מקומם בעולם התעסוקה. רבים מהם לא מצליחים להחליט על כיוון מקצועי ולא יודעים בוודאות מה השאיפה המקצועית שלהם.

כדי לענות על שאלות אלה ולעזור לצעירות וצעירי העיר רחובות, מרכז הזדמנות של עיריית רחובות מזמין את תושבות ותושבי העיר והסביבה, בני 18-25, רווקים, בעלי בגרות או 10-12 שנות לימוד- להצטרף לתוכנית 'מרחב לקידום תעסוקה' – תוכנית תעסוקתית הכוללת אבחון תעסוקתי, הכשרות מקצועיות, הרצאות העשרה, סדנאות, ליווי פרטני וקבוצתי.

עובדות ועובדי מרכז הזדמנות יבנו ויתאימו תכנית אישית לכל משתתפ/ת בתכנית שתסייע לכל אחד ואחת מהם להתקדם בתהליך מציאת עבודה ורכישת מקצוע. התכנית כוללת חמישה מפגשים, במסגרתם הצעירים יפגשו משתתפים נוספים וכמובן יזכו גם לליווי אישי-מקצועי.

מרכז הזדמנות מציע את התכנית לאחר סבסוד מלא, כך שהיא מוצעת לתושבי ותושבות רחובות והסביבה ללא כל עלות מצידם. כדי להכיר את התכנית מקרוב צעירות וצעירי העיר רחובות מוזמנים למפגש פתיחה שיתקיים ביום רביעי, 24.1.24, בשעה 17:30, במרכז הזדמנות- רח' הרצל 167 (בית לרום) קומה 1. להרשמה למפגש חשיפה לחצו על הקישור > https://hizdamnut-rehovot.org.il/events/536/

ע', צעירה שהשתתפה במחזור הקודם סיפרה "כשהגעתי לתכנית הרגשתי אבודה, כל החברות שלי התחילו ללמוד ואני עוד לא מצאתי את הכיוון שלי. התכנית איפשרה לי להאמין בעצמי ולימדה אותי על כוחה של דבקות במטרה והתמדה. הבנתי שאני לא לבד ויש עוד הרבה צעירים וצעירות במצב שלי ולמדתי הרבה על עולם העבודה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *