קניון רחובות חוגג את יום האישה הבינלאומי בבוקר נשי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
קניון עופר רחובות צלם שי ווליץ (Custom) (1)

קניון עופר רחובות במחווה נשית: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט:   לשחות או לא להיות" הפעילות תתקיים ביום שישי ה-8.3

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר יציין את יום האישה הבינלאומי ויערוך בוקר כיף לנשים בלבד המשלב קפה ומאפה, הרצאה מרתקת והקרנה של סרט.

ביום ו', ה-8.3.19 קניון עופר רחובות יקיים בוקר מיוחד שכולו כיף ופינוק במיוחד לנשים, עם הקרנת הסרט "לשחות או לא להיות" והרצאה "יצאתי לרוץ וחזרתי עם ציור"- סודות ותובנות העכשוויים על פיתוח יצירתיות בכל גיל על ידי המרצה מירי בויים.

 

להלן התוכנית:

 

9:30-10:00- התכנסות וכיבוד קל.

 

10:00-10:40- הרצאה: יצאתי לרוץ וחזרתי עם ציור"- סודות ותובנות העכשוויים על פיתוח יצירתיות בכל גיל על ידי האומנית על ידי המרצה מירי בויים.

מירי בויים -מרתוניסטית ותריאתלטית, חוקרת החשיבה היצירתית.

10:45- הקרנת הסרט: "לשחות או לא להיות "חבורה של גברים ממוצעים העומדים בפתחו של משבר גיל ה-40, מחליטים לייסד קבוצה  מקומית לשחייה צורנית… לגברים! מה שמתחיל כתחביב ומרפא לגבריות פגועה הופך במהרה להכנות לאליפות העולם כשהם שוכרים מאמנת קשוחה, מתמודדים עם משברי החיים, אימונים מפרכים וסיטואציות קומיות מרגשות. החבורה מוצאת כי דווקא הספורט שידוע כנשי מכולם מוציא מהם את הגבריות שחשבו כי אבדה להם ומספקים לנו לצופים חוויה משעשעת ונוגעת ללב. בסרט משתתפים מיטב כוכבי הקולנוע הצרפתי.

*רכישת הכרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע

הכניסה להרצאה תהיה בעלות של כ-45 ₪

 

לפרטים: קניון עופר רחובות 08-9451222

www.rehovot-mall.co.il

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *