ראשוני: כוחות משטרה פשטו על שיירת רכבים בלב שכונת מגורים לעיני ילדים ומתפללי בית כנסת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראשוני: כוחות משטרה גדולים (בתמונות) פשטו על שיירת רכבים בלב שכונת מגורים וגרמו לבהלה בקרב ילדי השכונה ומתפללי בית הכנסת הסמוך.

כוחות משטרה גדולים הכוללים בלשים סמויים, זינקו לפני זמן קצר(שלישי) על שיירת רכבים ברחוב יום הכיפורים פינת ששת הימים בשכונת קרית משה. לסיטואציה שאירעה בסביבות השעה 17:00 אחר הצהריים נקלעו תושבי השכונה בהם ילדים, מבוגרים ומתפללי בית כנסת רשב"י הסמוך למקום האירוע.

כוחות המשטרה צילום רחובות ניוז

אחד מתושבי השכונה סיפר לחדשות רחובות ניוז כי " מדובר בשיירה של אדם מעולם הפשע המוכר למשטרה שבלית ברירה נוסע עם מלווה בשיירה של רכבים ומאבטחים. השוטרים באים להציק לו ובודקים אותו כמעט כל יום. כל השכונה בעד שהמשטרה תעשה את עבודתה, אבל כל עוד לא מדובר במשהו חריג, אין כל סיבה להמולה שנגרמת כתוצאה מכל נוכחות הכוחות. השוטרים שהיו כאן התווכחו עם הנהגים ובדקו את הרכבים שהם עצרו, זה נראה כמו זירת פשע! הילדים שלנו משחקים בגינות בשעות האלה והם לא צריכים לחיות בסיוטים ובפחדים. השוטרים גורמים להם לפחד מהם, במקום שהמשטרה תהווה מקור סיוע לעזרה הרושם שמקבלים ילדינו הוא הפוך לגמרי. נמאס לכולנו מהפעילות שעושה המשטרה! הגיע הזמן שיתחשבו בתושבי השכונה וברגשות ילדינו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *