רגע לפני הבחירות: ראש העיר רחמים מלול בראיון קצר ונוקב

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רגע לפני הבחירות ראש העיר רחמים מלול בראיון קצר ונוקב: לאלה שכבר מגהצים חליפות אני מציע לאפסן אותם בחזרה בארון.

 

"אלו הבחירות הכי חשובות שהיו ברחובות, אם היו מבינים מה עשוי לקרות פה אנשים היו רצים להצביע לא הולכים להצביע. צר יהיה לי לאכזב את אלה שכבר בזזו את הקופה העירונית עוד לפני שזכו בה, אבל מחר אני הולך לנצח ולשמור למען הציבור על הקופה של העירייה. זה קרב בין האשלייתי לבין המציאותי, בין המופרך והתלוש למעשי. לא חוכמה לנצח צריך גם מחר לנהל את העיר. איך תנהל אם כל כך הרבה אנשים מחזיקים אותך בצוואר? מנסים לייצר תמונה מדומה שחלק מהציבור קונה, אבל אני אדם מעשי אני מכיר את המציאות ואני בטוח שאני חי את התושבים יותר מהם".

"יש כאן תושבים חכמים שמבינים את אחיזת העיניים ואת הנסיון להנדס את התודעה – כל חמישה אנשים זוכים לשם כוללני  הופכים ל"קולות הנהגים", "קולות הצעירים" כאילו אין נהגים אחרים ולא צעירים אחרים כאילו כולנו טיפשים. זה מביך. בדילים לא קונים הכל אני מבטיח, הערכים ינצחו!

יש כאן שני צדדים – צד אחד שבנוי על הפחדה, על דילים ועל הבטחות ללא כיסוי וצד אחד שאחרי כל הבטחה שלו יש מחשבה, שיקול דעת, אחריות וכוונה אמיתית ליישמה וכל אחד שיחליט באיזה צד הוא נמצא. אנשים מדברים איתי כל הזמן, הציבור האמיתי לא קונה את זה ומחר יגלו זאת כשיחשפו תוצאות האמת. זה יהיה הנצחון הכי מתוק והכי חשוב שהיה לי, כי חייבים להציל את העיר".

תוכן ממומן

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *