רחובות: מובילים גם באכיפה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מימין: מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג,סנ"צ שרון מנור,ניצב עמיחי אשד וראש העיר רחמים מלול

מפקד מחוז המרכז במשטרת ישראל,ניצב עמיחי אשד התארח בלשכתו של ראש העיר רחמים מלול והציג בפניו את הנתונים שמצביעים על הירידה במדדי הפשיעה בעיר והן את שיתוף הפעולה המוצלח עם משטרת רחובות והשיטור העירוני.

בסוף השבוע האחרון הגיע מפקד מחוז המרכז במשטרת ישראל, ניצב עמיחי אשד. לפגישת עבודה בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול.

בפגישה נכחו גם מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג,מפקד תחנת משטרת רחובות סנ"צ שרון מנור,נצ"מ יעקב ברמן, מנהל אגף התנועה והשיטור העירוני ליאור שוקרי,מנהל מערך השיווק העירוני,ערן גיאת .מנהל אגף חירום וביטחון אליצור זרחי.

במהלך הביקור סקר  אשד יחד עם  מלול על הנעשה בעיר בתחומו שבמקביל מציג מפקד תחנת משטרת רחובות את הנתונים החדשים שמצביעים על הירידה במדדי הפשיעה בעיר, וזאת לאור שיתוף הפעולה המוצלח של משטרת רחובות  עם מערך השיטור העירוני. כאשר  על כל אלה אחראים גורמים רבים וביניהם ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה והשיטור העירוני שקיבל ציון לשבח על פעולתו.

לאחר מכן נסקרה היערכות המשטרה יחד עם העירייה לקראת פתיחת שנת הלימודים בהצלחה ובבטחה . וביום הראשון ללימודים יתגברו שוטרים בכל ערי השפלה את מוסדות החינוך שלהם. הצבת שוטרים במעברי החצייה הסמוכים לבתי הספר היסודיים וגני הילדים לסייע בחציה בטוחה של הילדים ומלוויהם ביום זה של שנה"ל.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "נמשיך בשילוב הידיים המוצלח עם המשטרה לטובת תושבי רחובות! ".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *