רחובות: פרטים נוספים על השליח שחנק ותקף באכזריות נהג מבוגר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: פרטים נוספים על השליח שתקף מבוגר במהלך ריב על חניה.

 

תושב רחובות בן 24, החשוד בתקיפת מבוגר בן 72, הובא לפני זמן קצר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. בפתח הדיון ציין נציג המשטרה כי מדובר בשליח שהגיע למסור משלוח וחסם את רכבו של המבוגר בזמן מסירת המשלוח. כששב לקטנועו בין המבוגר לשליח התפתח ויכוח,  במהלכו חנק את המבוגר והטיחו על הרצפה. כשקם מהרצפה שלף המבוגר את אקדחו שנתפס כזכור עם כדור בקנה, השליח בתגובה שלף גז פלפל, התיז על פניו, המבוגר נחבל ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים. בחקירתו הביע השליח צער על מעשיו. מבירור עלה כי מדובר בחשוד עם עבר פלילי עוד מנעוריו.  המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

עו"ד רחלי גססה

סנגוריתו של החשוד, עו"ד רחלי גססה ביקשה לשחררו לביתו בתנאי מעצר: " מדובר באירוע שבסופו של דבר הוא הדדי. נכון שלפי דברי הטוען החשוד שבפנינו החל את אירוע התקיפה, אבל בסופו של דבר הוא התכוון לעזוב את המקום וללכת והאירוע התפתח בגלל שהקורבן שלף אקדח וטען את אותו אקדח ונחקר תחת אזהרה ומי שנעצר זה החשוד בפנינו ולטעמי יש להורות על שחרורו של החשוד בתנאים של הרחקה מאותו מתלונן ולהמשיך ולחקור כפי שהמשטרה מבקשת".

השופט גיל גבאי

בסיום הדברים הורה השופט גיל גבאי להאריך את מעצרו עד מחר: "המעשים המיוחסים לחשוד מקימים עילת מעצר של מסוכנות, כאשר לפי החשד במהלך ויכוח בכביש, תקף אדם מבוגר בן למעלה מ-70, הגם שהחשוד היה מודע לגילו של הקורבן, וגרם לו לחבלה. המסוכנות מתעצמת נוכח עברו הפלילי של החשוד, הכולל הרשעות מבית משפט לנוער ומבית המשפט המחוזי, בעבירות איומים, החזקת סכין, פציעה כשהעבריין מזוין, בגין הרשעתו מבית המשפט המחוזי נדון החשוד לעונש מאסר בפועל של שלושה חודשים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *