רחמים מלול סבל מכאבים ונאלץ לגשת למיון קפלן, ומה עשתה מלכת היופי ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מדוע הגיע רחמים מלול למיון קפלן שעות ספורות לפני שבת, מה עשתה מלכת היופי ברחובות ואיפה הצהיר אבי קינד שראש העיר הבא זה או זהר בלום או מתן דיל. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

שני: הראיס רחמים מלול ורעייתו זהבה ארזו מזוודות ויצאו להשתתף ולהתארח באחד המלונות באילת עד יום חמישי, בכנס מנכ"לים של 15 הרשויות הגדולות. מלול נסע עם מנכ"ל העירייה מאיר דהן, את הכנס ארגן יו"ר המנכ"לים דורון מילברג שהביא איתו את הבוס של ראשון לציון- רז קינסטליך. אגב – כולם ישבו בשולחן הראשון כפי שנראה בתמונה.

כנסת מנכלים באילת בתמונה מלול וקינסטליך

 

שלישי: ערב התרמה של עמותת ידידי קפלן בבית הנשיא הראשון במכון ויצמן, מגיעים לכבד פרנסי העיר רחובות וראש העיר לשעבר שוקי פורר. לאחר ארוחה בשרית, נטל עופר שכטר את המקרופון והחל בהתרמה. אבי קינד שנלווה לשכטר סיפר לכולם שמ"מ ראש העיר המועמד לראשות תרם שלושת אלפים שקלים. שכטר ניגש לשולחן של בלום, קינד שהבחין במועמד הנוסף לראשות העיר מתן דיל אמר: "הקרב בין שני אלה, אחד מהם ראש העיר הבא ואני אהיה הסגן שלו"  שכטר תהה: " שני מתחרים יושבים באותו שולחן?" דיל השיב: " אנחנו חברים טובים וזה יישאר גם אחרי הבחירות". לבסוף גם דיל תרם שלושת אלפים שקלים כמו חברו זהר.

מאירוע ההתרמה של ידידי קפלן

שלישי: עוד מאותו אירוע התרמה, חבר המועצה גיא צור שנמנה בהנהלת העמותה המתרימה, שמע את קינד אומר שמי שתורם יותר יהיה ראש העיר הבא של רחובות. צור שלא ברור אם לשם כך תרם, מה שכן הוא התורם הדומיננטי באותו ערב ששם מכיסו חמשת אלפים שקלים. לסיכום: הותרמו כשני מיליון שקלים בערב אחד.

גיא צור

רביעי: נערך ערב התעוררות לנשות רחובות בהיכל התרבות תחת הכותרת "שרות סליחות". הגיע לכבד סגן ראש העיר אמיתי כהן שהצטלם עם קרן פלס רגע לפני הופעתה. בהזדמנות זו המנגל מאחל לכהן בשעה טובה על שקיבל ביום חמישי השבוע את התואר הראשון ממכללת פרס.

אמיתי כהן וקרן פלס

רביעי: מזל טוב למנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון שחגג 44 קיצים. ביטון חגג תחילה עם משפחתו בעיר הבירה ירושלים, בערב הוא נסע עם ילדיו וחמיו ירון גדסי לעודד את קבוצת מכבי חיפה שהובסה על ידי קבוצתו של מסי. בחמישי הוא יצא סוליקו לחגוג עם רעייתו רעות נאחל לו המשך חגיגות והצלחה.

גולן ורעות ביטון

רביעי: יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם משיק הרמת כוסית לועדים לרגל החגים. מגיעים לכבד נציגויות מכל הועדים במרחב ושני ראשי מועצות, סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן, חובב צברי מקרית עקרון וגבי גאון ממזכרת בתיה, שאף נשא דברי ברכה. עמרם איחל לכולם שנה טובה לצברי וגאון שימשיכו בתפקידם עוד שנים רבות למען התושבים.

עודד עמרם וגבי גאון

רביעי: מלכת היופי ההריונית טיטי איינאו מגיעה לסעוד עם הארוס צחי פרנקל, במסעדת היוקרה ה"ספרה" שבפארק המדע. טיטי שנהנתה מהאוכל ומחוויה של המקום המושקע, לא שכחה להתלונן ורשמה: " עד לרחובות הוא לוקח אותי".

טיטי איינאו וארוסה צחי פרנקל בספרה, צילום מסך אינסטגרם

 

חמישי: בבימת הנוער מתקיימים אודישנים של להקות הזמר הבוגרות כיתות ז-יב של בימת, לקראת העלאת המחזמר "פיטר פן"' בחנוכה. זהו פרוייקט הדגל של בימת הנוער בו משתתפים כ- 250 שחקנים חניכי בימת הנוער. החניכים מוותרים על חופשת חנוכה ומעלים את המחזמר 22 הצגות לפני כ15000 צופים.

מנהל הבימה אילן גרזי

שישי: הראיס רחמים מלול חש כאבים, הוא ניגש אל בית החולים קפלן, רופאי חדר המיון שלחו אותו לערוך צילומים ברגלו, לאחר הבדיקות נודע שלא מדובר שבר והוא שוחרר אל ביתו. נאחל לו בריאות והחלמה מהירה.

רחמים מלול בקפלן צילום ארכיון רחובות ניוז

שישי: מזל טוב לאיש העסקים הרחובותי משה עזרא שחגג 39 קיצים בביתו. הגיעו לכבדו יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, הזמרים ישי לוי ולירון רמתי ועוד רבים.

מסיבת יום ההולדת של משה עזרא

שבת בצהריים: איש היח"צ והפעיל החברתי הרחובותי ג'וליאן לוינסון הגיע למסעדת כרמים הרחובותית אשר השיקה בשבוע האחרון תפריט מחודש, ייחודי ומיוחד.

ג'וליאן לוינסון צילום יח"צ

 

פפראצ'י השבוע: חברי מועצת העיר רחובות רונן אהרוני וקארין ברגינסקי, הופתעו ונעמדו לתמונה, באירוע התרמה שנערך במכון ויצמן מטעם ידידי קפלן, רגע לפני שמילאו את הצלחות בבשרים משובחים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *