האם שאיבת שומן בבטן זה בשבילי?

האם שאיבת שומן בבטן זה בשבילי?

ofir

כל מי שחי בתרבות המודרנית רוצה גוף חטוב, ללא יוצאים מן הכלל. חלק כבר וויתרו, חלק התייאשו, אבל חלק מבינים שאפשר לעשות את זה, ולא חייבים להילחם. דיאטה זה קשה, ולעיתים קרובות פשוט לא עובד. פעילות גופנית אינטנסיבית היא עוד יותר קשה, ולעיתים פשוט בלתי אפשרית עקב מחלות, פציעות וכיו"ב. שאיבת שומן בבטן זו דרך אפקטיבית ומהירה להגיע לתוצאות, גם במראה, וגם בבריאות.

שאיבת השומן פשוטה כמשמעה – הוצאה החוצה של תאי שומן מן הגוף שלנו. תאי השומן באדם הבוגר הם במספר קבוע. מה שנראה כהשמנה הוא לא התרבות התאים, אלא גדילתם. אם כך, ככל שיהיו פחות תאי שומן, כך המראה השמן יקטן, ואפילו אם הנפח של התאים שנשארו לא קטן עדיין, התוצאה תהיה ניכרת.

איך עובדת שאיבת שומן בבטן:

דבר ראשון חשוב לזכור כי שאיבת שומן בבטן זה ניתוח, כלומר הליך כירורגי פולשני בו מוציאים משהו מתוך הגוף. נכון, זה לא מאוד מורכב או מסוכן, אבל עדיין, יש לתהליך השלכות וצריך להתכונן מראש בכדי לעבור אותו בצורה מיטיבה ועם החלמה מעולה ומלאה. חשוב להיות מאוד קשובים בשיחת ההכנה וההסבר, לוודא ששאלתם את כל השאלות שלכם, ולצאת עם רשימה ברורה של פעולות – מה צריך לעשות ומתי.

התהליך כולל החדרת צינורית שאיבה קטנה ודקה דרך חתכים קטנים שנעשים בנקודות אסטרטגיות בבטן. מכונה ייעודית אז שואבת את תאי השומן החוצה, והחתכים נסגרים. לאחר מכן ישנה תקופת החלמה בהם החתכים מחלימים, וזאת תחת חגורת לחץ ששומרת על המקום סגור ומונעת הצטברות נוזלים.

הכנות לתהליך

כמו כל הליך רפואי, גם לשאיבת השומן הבטני יש הכנה נכונה שתומכת לא רק בהליך עצמו, אלא גם בהחלמה ממנו. בכדי לבצע את שאיבת השומן יש להגיע לניתוח בצום של 6 שעות, צום מלא הכולל גם הימנעות ממזון, וגם הימנעות ממשקה, כולל מים. לא מדובר בהמלצות, אלא בהוראות שחובה לבצע. כל חריגה מההנחיות הללו עלולה להוביל לסיבוכים וסכנות רציניות, לכן חשוב להבין היטב את התהליך עם הרופא המנתח. ועדיין – אין מה להיבהל. לא מדובר בדברים קשים או מסובכים, אלא פשוט בדברים שיש לבצע בצורה מדויקת.

בנוסף יש להימנע מעישון ומצריכת אלכוהול לא פחות משבועיים רצופים טרם הניתוח, כך שמי שמכור לעישון ולאלכוהול ולא יכול להפסיק, לא יוכל לעבור את ההליך. בנוסף לשני אלו יש להפסיק ליטול תוספי תזונה כגון וויטמינים, וזאת בליווי של הרופא המטפל שלכם. במקביל, וטרם ההפניה לניתוח, תצטרכו לפגוש רופא שיבצע הערכה מקצועית ויאמר לכם האם אתם יכולים לעבור שאיבת שומן בבטן או לא. חשוב לזכור כי הניתוח לא נועד להחליף אורח חיים בריא, וכי אומנם מספר תאי השומן יורד באופן משמעותי, אך עדיין ישנם תאי שומן, ואלו יכולים לטפוח ולייצר השמנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *