שניים במחיר אחד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חבר המועצה פנחס הומינר המשמש כיו"ר החניות בעירייה ערך בבוקר סיור מקצועי עם מחזיק תיק התחבורה וחבר המועצה ,אבי קינד ומנהל אגף התנועה,השילוט והשיטור העירוני ליאור שוקרי.לאחר מכן באותו היום חנך בבית החולים קפלן בעיר את עמדת השתייה החמה בחינם בחדר המיון של עמותת 'לשבוע' שהומינר עומד בראשה.

סיור מקצועי בנושאי חניה ובטיחות התקיים אתמול(חמישי) בבוקר בהובלת חבר המועצה ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר המשמש כיו"ר ועדת החניות בעירייה.
בסיור השתתפו מלבד הומינר גם מחזיק תיק התחבורה אבי קינד ומנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח ליאור שוקרי.
במהלך הסיור הציג הומינר מצוקות בנושא החניה שהובאו לשולחנו בכל הנוגע לשכונות אושיות, דניה, ההגנה ועוד, כמו גם בעיות בטיחות תחבורתיים בדגש על מקומות הסמוכים למוסדות חינוך בעיר.
במהלך הסיור הועלו הצעות שונות שידונו בקרוב בוועדת החניות ובוועדת התחבורה.
פנחס הומינר: "נושא החניות הוא אחד הנושאים שדורשים טיפול. הצבתי את הנושא בראש סדרי העדיפויות ועל כן אף הוקמה ועדת חניות לראשונה בעירייה. בסיור שקיימתי עם ידידיי אבי קינד וליאור שוקרי בחנו חלק מהמצוקות שהובאו בפנינו, ובכוונתנו להמשיך ולקיים סיורים מקצועיים נוספים, בתקווה לשפר את הנושא עוד. במקביל אני מקווה לכנס בקרוב את ועדת החניות ולהתחיל בעבודה מקיפה על מנת להביא תוכניות משמעותיות לשיפור מצב החניות בעיר, בהתאם לחזון שהצגתי".

באותו היום התפנה הומינר לחנוך את עמדת השתייה החמה בחינם בחדר המיון של המרכז הרפואי קפלן בעיר.
זה לא סוד כי חדרי המיון העמוסים מצויים בראש הכותרות. בעוד הרופאים עושים מעל ומעבר להעניק מענה רפואי מיטבי יש גם מי שדואגים להקל על שהות המטופלים, לפחות בבית החולים 'קפלן' ברחובות.
עמותת 'לשבוע' אשר פועלת יותר מעשור בבית החולים 'קפלן' השיקה היום עמדת שתיה חמה במיון הראשי בבית החולים קפלן. בעמדה יוכלו כל המבקרים והחולים במיון ליהנות משתיה חמה ללא כל תשלום. בהשקה השתתפו מנהל חדר המיון ד"ר ארקדי שקליאר וחבר המועצה פנחס הומינר שהינו מראשי ארגון 'לשבוע'.
פינת הקפה הוקמה בשיתוף עם הנהלת בית החולים קפלן, ומופעלת על ידי עמותת 'לשבוע' של חסידות קרעטשניף.
בעמדת הקפה ניתן יהיה להכין שתיה חמה בנוחות ובקלות, וזאת לזכרם של ורד כהן ז"ל ויוסף שמואל ז"ל.
מיזם זה מצטרף לחלוקה היומית הקבועה של העמותה אשר מחלקת מידי יום סנדוויצי'ם ושתיה קרה למבקרים והחולים בבית החולים קפלן, כמו גם מתקן מיני מתיקה שהוצב במיון היולדות כדי להמתיק את שהותן בעת הקבלה ללידה.
לדברי דודי שמואל מהמתנדבים הבולטים של עמותת 'לשבוע' לפינת הקפה חשיבות רבה משום שהשהיה הממושכת בחדר המיון רווי במתח ואפוף בחרדות והאפשרות להכין שתיה חמה בחינם יכול להועיל עד מאד לחולים ולמבקרים. "אנחנו מאמינים שאדם שיוכל להכין שתיה חמה יהיה רגוע יותר במיון והחוויה תהיה טובה יותר לחולים ולצוותים הרפואיים".
ד"ר ארקדי שקליאר מנהל חדר המיון הודה לעמותה על היוזמה החשובה ואילו חבר מועצת העיר פנחס הומינר מראשי העמותה הודה להנהלת בית החולים על שיתוף הפעולה הפורה עם הארגון – דבר המתועל למען החולים.
ארגון 'לשבוע' של חסידות קרעטשניף פועל למעלה מעשור שנים בקהילה העירונית ברחובות, והוא עומד לשירותם של תושביה מכל מהמגזרים והחוגים. הארגון הפועל על בסיס וולונטארי מחלק ארוחות חמות, סנדוויצ'ים ומיני מתיקה במחלקות בית החולים מידי יום, מפעיל מערך היסעים חינם למרכזים הרפואיים ובחזרה, תומך במשפחות דלות אמצעים ומעוטות יכולת ומשווק באופן קבוע מצרכי יסוד במחיר עלות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *