"תודה לך אהובי, שנתת את כל כולך למען העיר שלנו"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רגע לפני פתיחת הקלפיות, אפרת דיל, רעייתו של המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל: תודה לך אהובי, שנתת את כל כולך למען העיר שלנו". 

״לא לפחד בדרך לאבד, לקום כל בוקר ולצאת אל החיים
ולנסות הכול לפני שייגמר. לחפש מאיפה באנו ולחזור בסוף תמיד להתחלה. למצוא בכל דבר עוד יופי ולרקוד עד שנופלים מעייפות או אהבה מכל הרגעים בזמן. למצוא אחד לאחוז בו, להגיד שהגענו, תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש ומאיפה שבאנו״ (עידן רייכל).

מתני, זהו, היום מסתיים מסע של שנה (ואולי בכלל 15 שנים), ורגע לפני שמתחיל מסע חדש, אני רוצה לאחוז ברגע, ולהודות. להודות לה׳ שנתן לנו את הכוחות לעמוד בפני האתגר הקשה הזה. להודות למשפחות ולחברים המדהימים שלנו, חברים ותיקים וחברים חדשים שאספנו לאורך הדרך ועל פני השנים, שמלווים אותנו היום עם המון אהבה. תודה על המילים הטובות שלכם, על החיבוקים ועל החיזוקים, זה לא מובן מאליו. תודה לך אהובי, שנתת את כל כולך למען העיר שלנו, חודשים ארוכים, שעות אינספור, ימים ולילות. לא משנה התוצאה, לימדת את הילדים שלנו שכשיש חלום, לא מפחדים, עובדים קשה, ומגשימים! אני גאה בך כל כך! על הדרך שלך, על היושרה שלך, על ההתעקשות שלך ללכת רק בדרך מאחדת ומחברת. לא להגרר אחרי אלו שבחרו אחרת. אני בטוחה שהאהבה תנצח. מבחינתי, אתה כבר ניצחת❣️".

״תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש ומאיפה שבאנו. אז אני עוצרת ואומרת – תודה🙏 מִזְמ֥וֹר לְתוֹדָ֑ה הָרִ֥יעוּ לַ֝יהוָ֗ה כָּל-הָאָֽרֶץ: ב עִבְד֣וּ אֶת-יְהוָ֣ה בְּשִׂמְחָ֑ה בֹּ֥אוּ לְ֝פָנָ֗יו בִּרְנָנָֽה: ג דְּע֗וּ כִּֽי-יְהוָה֮ ה֤וּא אֱלֹ֫הִ֥ים הֽוּא-עָ֭שָׂנוּ (ולא) וְל֣וֹ אֲנַ֑חְנוּ עַ֝מּ֗וֹ וְצֹ֣אן מַרְעִיתֽוֹ: ד בֹּ֤אוּ שְׁעָרָ֨יו | בְּתוֹדָ֗ה חֲצֵרֹתָ֥יו בִּתְהִלָּ֑ה הֽוֹדוּ-ל֝֗וֹ בָּרְכ֥וּ שְׁמֽוֹ: ה כִּי-ט֣וֹב יְ֭הוָֹה לְעוֹלָ֣ם חַסְדּ֑וֹ וְעַד-דֹּ֥ר וָ֝דֹ֗ר אֱמוּנָתֽוֹ:

נ.ב התמונה – גם הייתה צריכה להיות עם משמעות ליום הזה, אז בחרתי תמונה שלנו מלפני מספר חודשים בבבית יוספזון, הבית הראשון של רחובות ( כיום מסעדת אחוזת מרגו)".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *