תושב האזור חשוד בניסיון אונס בפארק המדע בזמן שהייה בגילופין ותחת השפעת סם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

משטרת רחובות עצרה בשבת לפנות בוקר אדם תחת גילופין  החשוד בנוסף לניסיון אונס של בחורה  אשר בילתה בפאב וטוענת כי הוא אנס אותה זאת לאחר שהוא ראה אותה באקראי . בעקבות הממצאים הוא נעצר ומעצרו של החשוד הוארך.

מפוקח מין בן 27 מאחד הישובים באזור נעצר ביום שבת לפנות בוקר (06:00) בגין קטטה בה היה מעורב כשהוא נודף אלכוהול. בדיקה מהירה במסוף המשטרתי גילתה לשוטרים כי הנ"ל   חשוד בניסיון אונס של בחורה, בעת שזו בילתה בפאב בעיר לפני כמה ימים. תוצאות מעבדה שהגיעו שלושה ימים קודם לכן, אישרו  .לפיהם שתה אלכוהול ועישן סם קוקאין. לאור הדברים הוא נעצר

בדיון להארכת מעצרו שהתקיים בבית המשפט השלום בראשון לציון ציינה השופטת שירלי דקל נוה .כי לחשוד תיק נוסף בגין עבירה של ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות ,אשר את הקורבן פגש החשוד מחוץ לפאב בו היא בילתה. שוטרים שהגיעו מצאו אותו עם עיניים אדומות,מדיף ריח של אלכוהול ומתקוטט עם אדם אחר. בדיקת נשיפון שערך החשוד, נמצא בגופו כמות של 710 מ"ל אלכוהול .  בחקירתו הודה כי לאחרונה השתמש בשימוש עצמי של קוקאין ואף הודה כי שתה אלכוהול ,אך טען להגנתו כי לא ידע שאסור לו לשתות שתייה חריפה .לאור הנסיבות הורתה השופטת להאריך את מעצרו עד ליום שני בצהריים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *