תושב רחובות נטל חלק ב-מר ישראל 2017

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אורי שלם תושב שכונת "רחובות הצעירה" בעיר , השתתף באליפות ישראל בפיתוח גוף ופיטנס 2017 שנערכה ביום שלישי האחרון. בטור אישי מיוחד הוא מסכם את התחושות שלו ועל החוויה שעבר לפני האליפות.

"מאז הפעם הראשונה והיחידה שהשתתפתי בתחרות בשנת 2011 חלפו להם 5 שנים.
קצת לקראת יום הולדתי ה-33 (לפני כחצי שנה), החלטתי לנסות ולהגיע למצב תחרותי. התהליך היה הדרגתי עד שהגיע פסח ואיתו החופשות, האוכל והעלייה במשקל בדיוק חודש וחצי לפני התחרות.
עם סיום החג, התחיל הקושי האמיתי בהכנות:
לקום כל בוקר ב-2:30 כדי להספיק לעשות שעתיים אירובי כל יום, יחד עם קימות לילה ולילות ללא שינה כמעט, לאכול תפריט דל ומצומצם ביותר בהקפדה יתרה, להמנע מהנאות סופי השבוע שלי שהם קודש קודשים מבחינתי, להגיע לארוחות שישי בערב עם המשפחה, להסתכל לקינוחים בעיניים ולא לאכול, לשבת בימי הולדת במסעדות ולהתעלם מהסביבה. הכל הכל בכדי להגיע לפסגת היכולות שאני מסוגל להוציא מהגוף שלי בצורה טבעית רק בזכות התמדה, נחישות, רצון וכמובן, תחושת האחריות שיש לי כאב לתת דוגמא אישית לביתי על הצבת יעד והשגתו ללא ויתורים.

ההישגים:
עליתי לבמה במשקל 72 ק"ג. במהלך חצי השנה הזו הורדתי כ- 12 ק"ג. מבחינתי הגעתי לקצה היכולות של גופי.בדיקות הדם התקופתיות שאני עושה הראו בתקופה הזו תוצאות יפות וזה כבר שווה הכל.

הרווחתי חבר ברמה שלא מוצאים לפעמים לעולם… טל ניסנוב שהיה איתי מהרגע הראשון והתייחס אלי כאילו הוא בעצמו משתתף. ללא פשרות על שום דבר, עם הקפדה על תהליך בריא וכל התמיכה שבעולם.

האהבה והתמיכה מדהימה שזכיתי לה ממשפחתי.

הפרגון הגדול של ליאת וגאיה, תחושת הגאווה שלי להציג את עצמי כשאני יודע שהן שם בקהל צופות ומעודדות וגאות, הן המוטיבציה שלי לכל אורך הדרך ועם תחושה זו אשאר כל חיי!

על התחרות עצמה:
אישה חכמה לימדה אותי שאם אין לך משהו טוב להגיד אז אל תגיד….

אז לסיכום, אני יכול להגיד כעת בלב שלם שהוכחתי בעיקר לעצמי שאני ברמה תחרותית גבוהה. כעת אני תולה את בגד הים וחוזר לעסוק בפיתוח גוף להנאתי האישית בלב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *