תלונות הציבור: מאות תלונות התקבלו על תורים ארוכים במתחם בדיקות הקורונה, בפיקוד העורף מסבירים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

התושבים מלינים על זמני המתנה ארוכים במתחם בדיקות הקורונה העירוני שבפרדסנות. למרות זאת פיקוד העורף מפעיל רק שני מסלולים ובפיקוד העורף מנסים להסביר: "בחגים חלק מקופות החולים צמצמו מתחמי בדיקה, מה שהסיט את העומסים על מתחמי פיקוד העורף".

 

מזה תקופה מלינים מאות מתושבי העיר רחובות על זמני המתנה ארוכים במתחם בדיקות הקורונה שבפרדסנות. התושבים פונים לעיריית רחובות ומקבלים תשובות זהות: "לצערנו הרב פיקוד העורף לא מקצה מספיק דוגמים למרות בקשות חוזרות ונשנות". גם ראש העיר רחמים מלול פנה מספר פעמים למפקדי פיקוד העורך וביקש לא אחת לתגבר את העמדות אולם בפיקוד העורף חושבים אחרת.

כניסה למתחם בדיקות קורונה מוזיאון הפרדסנות צילום רחובות ניוז

היום (חמישי) הציפו תושבים בעיה נוספת וטענו כי אל מתחם הבדיקות מגיעים גם רכבים מחוץ לעיר, המציאות כאמור יוצרת לחץ נוסף ונראה שנכון לכרגע אין כל כך למי לפנות, כל שנותר הוא להמתין ככל שיידרש ולבצע את הבדיקה.

תגובת דובר צה"ל לשאלתך: "פיקוד העורף מפעיל מתחמי בדיקות PCR בפריסה גדולה ברחבי הארץ. בימים האחרונים, עקב חגי ישראל והחזרה ללימודים, ניכרת עלייה משמעותית בכמות הנבדקים, מה שגורר עומסים בדרך ובתוך מתחמי הבדיקה. חשוב לזכור שבחגים חלק מקופות החולים צמצמו מתחמי בדיקה, מה שהסיט את העומסים על מתחמי פיקוד העורף. מתחמי פיקוד העורף שואפים לעמוד בזמני בדיקה וקבלת תוצאות בהקדם האפשרי, כל זאת תוך עמידה ברמת השירות הנדרשת, ומתאימים עצמם עד כמה שניתן בהתאם למשאבים שהוקצו לצורך המשימה. נדגיש כי האחריות על הסדרי התנועה, אכיפת הסדר והבטיחות מוטלות על הרשויות המקומיות. אנו קוראים לציבור להתאזר בסבלנות".

מתחם בדיקות קורונה פרדסנות

 

המתחם יפתח גם בשבת:

בתוך כך פרסמה היום (חמישי) עיריית רחובות הודעה חשובה: "בעקבות העומס במתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות, יעבוד האתר גם ביום שבת (11.9.21) בין השעות 08:00-22:00. מומלץ לברר את זמני ההמתנה במתחם ולהקליד באפליקציית WAZE 'בדיקות קורונה באתר הפרדסנות', כך תוכלו להחליט אם כדאי לנסוע לאתר הבדיקות, או להמתין לזימון תור לבדיקה בקופת החולים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *