ביקור שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון: מענה רגשי מלא לתלמידים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ביקור שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון: "מענה רגשי מלא לתלמידים".

כאמור את הביקור, שהוקדש לנושא המענים הרגשיים לתלמידים במערכת החינוך העירונית, פתחה שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, בתיכון ע"ש קציר בעיר. בנות מגמת הריקוד בבית הספר הציגו בפני השרה ריקוד מיוחד,ונערך לה סיור בתערוכה מיוחדת של תלמידות ותלמידי כיתות י' בנושא חודש המודעות לאלימות כלפי נשים. בנות שכבה י', נוגה ואופיר, הציגו בפניה את עבודות היצירה שלהן שעסקו במודעות כלפי הסכנה בזוגיות אלימה.

לאחר מכן הצטרפה השרה לכיתות הלימוד, התעניינה בשלומם של התלמידות והתלמידים והשתתפה בשיח רגשי משותף של כיתות ט', על הפערים שנוצרו בעקבות הקורונה ודרכי ההתמודדות איתם.

משם המשיכה השרה לביקור בביה"ס היסודי "שביט", שם קיבלה את פניה תזמורת בית הספר עם מזמורי חנוכה, בה מנגנים תלמידי כל השכבות בית הספר. השרה המשיכה לסייר בבית הספר, פגשה את תלמידי כיתה א' ונהנתה משעת סיפור הקבועה ביום הלימודים של הכיתה. הנוכחים כולם התרגשו כשהיא הצטרפה לכיתה בשיח חברתי, שם שיתפה אחת התלמידות באומץ על חרם שעברה בבית ספר קודם וכיצד התמודדה איתו . ״את יודעת שהם הפסידו אותך?״ אמרה השרה. והמורה בכיתה הוסיפה- ״ואנחנו הרווחנו אותך״.

בתום הביקור בשביט, המשיכה השיירה למרכז פסג"ה בעיר לדיון מקצועי עם גורמי החינוך בעיר. אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך הציגה את סיפורה האישי ואת מגוון העשייה החינוכית בעיר, בתי הספר ואנשי המקצוע. השרה התרשמה במיוחד מהירידה היציבה באחוז הנשירה בקרב תלמידי התיכונים בעיר, והתרגשה עד כדי דמעות מהפרוייקט המיוחד של בר המצווה לתלמידי ביהס לוטם על הרצף האןטןסטי, בשיתוף פעולה עם קרית החינוך אמי״ת המר .

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום:
״שמחנו לארח את שרת החינוך ולהציג בפניה את העשייה החינוכית זוכת פרס החינוך הארצי. השרה התייחסה לכל תלמיד ותלמידה שהציגו במהלך הביקור וניכר שהעשייה החינוכית משמעותית ביותר בעיניה״

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: ״מערכת החינוך העירונית היא מגוונת כל כך ועניפה, והיום הצגנו בפני השרה מעט מהעשייה. אנו גאים בתלמידים ןבתלמידות שלנו ובצוות החינוכי המסור״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *