ג'קוזי לבית מחיר, מידות, אפשרויות וכל מה שצריך לדעת

ofir

אם גם אתם רוצים להתפנק בג'קוזי לא רק בחופשות תשמחו לשמוע שאפשר לרכוש ג'קוזי לבית מבלי לצאת לחופשה. כיום ניתן לרכוש ג'קוזי למרפסת, לחצר או לחדר האמבטיה שלכם ולהתפנק בלי בעיה. אם מעניין אתכם לדעת ג'קוזי לבית מחיר, מידות, אפשרויות ומידע נוסף בנושא אתם בהחלט במקום הנכון. נפרט לכם כאן על סוגים שונים של ג'קוזי שיכולים לשמש אתכם ולהיות רלוונטיים עבורכם.

ג'קוזי לבית מחיר ועוד מידע חשוב

קודם כל חשוב לדעת שכאשר מדובר על ג'קוזי לבית מחיר הג'קוזי משתנה עקב כל מיני פרמטרים שונים שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם מתכננים לרכוש ג'קוזי. ישנן אמבטיות של ג'קוזי שמיועדות לשני אנשים אבל ישנן כאלה שמיועדות לשמונה אנשים או יותר. לכן גודל הג'קוזי הוא אחד הפרמטרים שכמובן משפיע על המחיר. גם העיצוב של הג'קוזי משתנה מג'קוזי אחד לשני. אם מדובר על ג'קוזי לבית, לרוב נרצה ג'קוזי שיתאים לחדר הרחצה שלנו ויראה יותר כמו אמבטיה משודרגת. אם מדובר על ג'קוזי לחצר, נראה אולי מראה טבעי יותר כמו חיפוי עץ שייתן תחושה של טבע ולא אבן קרמיקה שתקועה לנו על הדשא. העיצוב הסופי והחיפוי גם משפיעים על המחיר של הג'קוזי.
כפי שציינו כאשר מדובר על רכישת ג'קוזי לבית מחיר הוא רק אחד הפרמטים שצריכים להילקח בחשבון. כדי להתאים את הג'קוזי לבית שלכם אתם צריכים להבין היכן אתם הולכים למקם אותו. אם לדוגמה יש לכם חצר ענקית אז אתם יכולים להשתמש בג'קוזי גדול אבל אם מדובר על מרפסת קטנה ישנה מגבלה של גודל ומשקל שכל מרפסת יכולה לשאת. אם אתם לא בטוחים במגבלה של המרפסת שלכם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע.

מה היתרונות של רחצה בג'קוזי?

אז מלבד היתרונות של הרחצה בג'קוזי כאקט מפנק ורומנטי ישנם יתרונות רבים נוספים, נפרט על חלק מהם כעת.

  1. תחושת רוגע כללית – כולנו כמעט חיים חיים דיי עמוסים, בין אם זה בעבודה, במשפחה או בכל אספקט אחר של החיים. השהייה בג'קוזי היא חד משמעית מרגיעה ונעימה כמעט לכל אחד.
  2. התמודדות עם כאבי פרקים וכאבי שרירים – השהייה במים החמים בג'קוזי ותחושת הציפה מאפשר הרפיה של השרירים והמפרקים כך שהיא יכולה ממש להקל על כאבי פרקטים ושרירים, דלקות שונות, פציעות אורתופדיות ועוד.
  3. הורדת לחץ דם – שהיה במים חמים בג'קוזי תורמת להרחבה של כלי הדם בגוף שלנו ובכך מאפשר לזרימת דם מהירה יותר ולהורדת לחץ הדם.
  4. סילוק רעלים – כשאנחנו שוהים בג'קוזי אנחנו מזיעים, באמצעות ההזעה הגוף שלנו נפטר מרעלים מיותר. הפעולה הזו גם פותחת את נקבוביות העור ועוזרת להן להתנקות.
  5. שינה טובה יותר – ישנם מחקרים שמצביעים על קשר בין שהיה בג'קוזי לשינה טובה יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *