עיריית רחובות משתתפת בצער משפחת מזרחי עם מותו של בנם תמיר ז"ל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עיריית רחובות משתתפת בצער משפחת מזרחי עם מותו של תמיר מזרחי ז"ל, תלמיד קריית החינוך "קציר" שנהרג השבוע מתאונת דרכים קטלנית שגבתה את חייו.

אמש התקיימה הלווייתו ובה נכחו נציגי מינהל החינוך שהניחו זר מטעם עיריית רחובות. מרסל שמואלי, מנהלת חטיבת הביניים קציר ספדה לו:

"תמיר אהוב שלנו – לא מאמינה שבמקום לחבק אותך ולאחל לך בהצלחה בחט"ע אני עומדת כאן וכואבת את אובדנך.
תמיר – זכינו בתלמיד ונער כמוך, במשך 3 שנים זכינו לחוות אותך כנער מדהים ואהוב – ערכי, מחובר למסורת, תמיד מוקף בחברים וחברות שאוהבים אותך ומחוברים אליך עוד מלימודיך ביסודי, תמיד מחייך, אדיב ומכבד את כל הסובבים, תמיד עונה בכבוד לכל המורים וכל פעם שרצית לבקש משהו עשית זאת עם המון הערכה כלפי האחר. חבריך נהנו ממך כחבר מסור אכפתי שחשוב לו מאוד להיות בקשר טוב עם כולם, נהגת להצחיק את כולם גם בשיעורים וגם בהפסקות.
היית תמיד עם מוטיבציה גבוהה להצלחה, לא ויתרת ושאפת להגיע להכי טוב שאפשר עבורך. שמת לך למטרה להגיע ללימודים בחט"ע והגעת לכל שיעור פרטני, תמיכה וקידום.
אני באופן אישי זכיתי ללמדך פעם בשבוע, הקפדת להגיע ולא ויתרת על שעת התגבור והעצמה, יישמת את כל המיומנויות שרכשת ורצית עוד ועוד עזרה והסברים כיצד להצליח.
תוך כדי הלמידה למדתי להכירך יותר לעומק וכך נחשפתי לנער מדהים עם טוב לב ערכים, נימוסים והמון שמחת חיים. שוחחנו על כך שהשם שלך מתאים לך – נער תמיר – גבוה וצנום. סיפרת על הקשר הנפלא במשפחה, על ההורים בת חן ושלומי והאחים סער ואופק ועל הקשר המשמעותי שיש לך עמם. החמאתי לך המון על המוטיבציה שלך והבטחתי לך שבזכות הרצון וההתמדה תגיע רחוק.
רק בשבוע האחרון התראינו בבית הספר, הגעת לקורסי הקיץ כדי להבטיח לעצמך לימודים קלים יותר בחט"ע.
תמיר- אני מבקשת ממך סליחה על שלא אעמוד בהבטחה שנתתי לך- הבטחתי לך שאגיע לסיום לימודיך בחטע וביחד נחגוג את סיום לימודיך בהצטיינות.
קשה מאוד לחשוב שלא נראה אותך ושלא תגיע לבקר, היה לנו קשר נפלא – תחסר לי מאוד.
אין לי ספק שהדמות המיוחדת שלך תחסר מאוד למשפחתך האהובה והמלוכדת.
אני מבטיחה להורים לבת חן ושלומי שאנו נמשיך להיות בקשר ונסייע בכל מה שאפשר.
תלמידי השכבה כואבים מאוד את אובדנך, כאשר אספנו אותם נאמרו עליך המון מחמאות ועד כמה קשה להם לקבל את העובדה שלא נראה אותך יותר".

מרסל שמואלי וכל משפחת קציר א'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *