הזדמנות נוספת: ד"ר אור גולדפרב זכתה לאמון ראש העיר ומנכ"ל העירייה והיא תישאר בתפקיד ראש המנהלת בקריית משה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הזדמנות נוספת: מנהלת המינהלת להתחדשות עירונית בקריית משה, ד"ר אור גולדפרב זכתה באמונו של רחמים מלול  בפגישה טעונה וקיבלה הזדמנות נוספת. עיריית רחובות "הפגישה נועדה לבירור נוהלי העבודה במינהלת ודיווח על התקדמות תוכנית פינוי בינוי״.

מנהלת מינהלת ההתחדשות העירונית בשכונת קרית משה ד"ר אור גולדפרב נבחרה לתפקיד במרץ אשתקד בוועדה שבראשה עמד ראש העיר רחמים מלול וכן מנהלת אגף התחדשות עירונית במשרד השיכון נציגת משרד השיכון עינת גנון. עם בחירתה אשתקד ברך מלול את ד"ר גולדפרב באומרו " הפרויקט מהווה מודל ארצי להתחדשות עירונית. אני בטוח כי השכלתה וניסיונה העשיר של דר' גולדפרב בניהול ובהובלת תהליכים מורכבים- יביאו להשגת יעדיה של המינהלת החדשה".

אלא שכפי שנחשף לראשונה ב"רחובות ניוז" מצטיירת תמונה מעט מדאיגה לפיה ככל הנראה יחיסיהן של גנון וגולדפרב עלו על שרטון. ברביעי שעבר התקיימה פגישה טעונה במיוחד באשר לאי שביעות רצון מצידה של עינת גנון ממשרד השיכון ומנהליה שלעיתים נדמה היה במהלך הפגישה שאפילו לא מהססים מפיטוריה של גולדפרב לאלתר. במהלך הישיבה נשמעו טונים גבוהים כאשר ראש העיר רחמים מלול ומנכ"ל העירייה דורון מילברג מבקשים ואף דורשים מגברת גנון לאפשר לגולדפרב להשאר בתפקידה ולהמשיך במשימתה. לקראת סיום הפגישה הצטרפה גולדפרב אל אולם הישיבות בקומה השישית ושמעה מהנוכחים כי היא קיבלה צ'אנס נוסף להוכיח את עצמה ולרצות את מנהליה וכמובן את תושבי השכונה בקידום התוכנית וכן נקבע כי נהלי העבודה ירועננו ויתקיימו מפגשים לעיתים קרובות יותר.

מהעירייה נמסר "משרד השיכון לא דרש את פיטוריה של אור גולדפרב. הפגישה נועדה לברור נוהלי העבודה במינהלת אשר פועלת למיצוי זכויות התושבים מול היזמים בתהליך ההתחדשות העירונית, וכן דיווח על התקדמות תוכנית פינוי בינוי בשכונה . בסיום הישיבה סוכם כי יתקיימו ישיבות מעקב מדי מספר חודשים".

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *