היוזמה המהפנית של מחזיק תיק הכספים פנחס הומינר – לשכה ניידת שתסייר בשכונות העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יוזמה של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר מחוללת מהפכה בתחום הנגישות לתושבים. הומינר, המחזיק אף בתיק פעילות לקידום בין מגזרי לקח את תפקידו כנבחר ציבור צעד אחד קדימה וחונך כעת לשכה ניידת לפניות הציבור על מנת לקיים קשר ממשי ורציף עם התושבים.

הלשכה לפניות הציבור של הומינר כבר הפכה לכתובת עבור אלפי תושבים שנעזרו באמצעותה בשנים האחרונות. רק בחודש האחרון קיים מחזיק תיק הכספים קבלת קהל בנושא ארנונה, לקראת סוף שנת הכספים, ועשרות תושבים נעזרו. זאת
בנוסף לפעילות השגרתית מתכוון הומינר לפקוד
פעמיים בחודש שכונה אחרת בעיר יחד עם הקרוואן הנגרר המשמש כלשכה ניידת לפניות הציבור, לפגוש את תושבי השכונה, להאזין למצוקתם ולקבל את הקהל בסמוך לביתם על מנת לסייע להם בבעיות הביורוקרטיות אל מול מוסדות העירייה.
מלשכתו של הומינר מוסרים כי הלשכה לא תחליף את לשכתו הקבועה בעירייה שתמשיך להיות כתובת לכל תושב.

מחזיק תיק הכספים והתיק לקידום בין מגזרי פנחס הומינר מסביר את הרעיון מאחורי היוזמה: "תושבים רבים חשים שיש נתק בין הנבחרים לבינם. כחלק מניסיוני לשנות את המצב גם הוקם תיק לקידום בין מגזרי – דבר חדש בעיר, שמטרתו לעסוק בפרויקטים ופעילויות לקידום בין מגזרי. אחד הצעדים הוא להפוך את עצמי לנגיש עוד יותר לציבור להגיע אל התושבים בשכונתם, להיפגש עימם, להקשיב לבעיותיהם הבוערות ובמידת היכולת – לנסות ולפתור אותן ואני מזמין כל תושב לפנות אליי בכל בעיה עירונית".
לתיאום פגישות ניתן לפנות ללשכה לפניות הציבור במספר 08-3734021

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *