היסטוריה במכון ויצמן! סימה בן דוד היא האישה הראשונה שתכהן כיו"ר ועד העובדים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

היסטוריה במכון ויצמן! סימה בן דוד היא האישה הראשונה שתכהן כיו"ר ועד עובדי המכון. 

לראשונה במכון ויצמן למדע, אחוז ההצבעה 72%, מתוך סה"כ 1050 בעלי זכות בחירה. בבחירות שנערכו היום הצביעו 756 עובדות ועובדים. סימה בן דוד סיימה עם ניצחון מוחץ של 649 קולות שבחרו בה מתוך 756 שהגיעו להצביע, לעומתה, יו"ר הועד המובס שנמצא 6 שנים בתפקיד משה מדמון, קיבל רק 59 קולות בלבד, מתמודד נוסף נתי שוקר קיבל הכי מעט 44 קולות. במכון יש עשרה חברי ועד וגם לועד מדמון ושוקר לא הצליחו להכניס עצמם.

יו"ר ועדת ההבחירות ניר מונטיא מבשר לסימה בן דוד על זכייתה
יו"ר ועדת ההבחירות ניר מונטיא מודיע לסימה בן דוד על זכייתה

 

גולן ביטון מנכ״ל חוויית שתמך בסימה: ״מזל טוב ענק לסימה בן דוד היקרה שעשתה היסטוריה והפכה לאשה הראשונה שתכהן כיו״ר וועד העובדים במכון ויצמן והניצחון הנוסף הוא לעובדות ועובדי המכון שזכו בייצוג הכי ראוי של סימה בן דוד ברכה והצלחה לסימה".

 

יו"ר ועד מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם : "תמיד עודדתי שיבוץ נשים כנציגות ציבור בוועדים ואני מאמין בכוחן והצלחתן. אני מאחל הצלחה ליו"ר וועד העובדים הנבחרת, סימה בן דוד, ולכל חברי מועצת ועד העובדים, ברכה והצלחה.
לועד היוצא תודה על שנים של עשייה למען ציבור העובדים והמשך דרך צלחה".

 

סימה בן דוד (48), נשואה ואם לארבעה, ילידת ותושבת העיר רחובות, עובדת במכון ויצמן זה 28 שנים, היא עבדה כרכזת אדמיניסטרציה בועד העובדים. שם היא החליטה שאפשר לעשות את זה אחרת וכבר מקמפיין הבחירות ניתן לראות את השינוי. פגישות אישיות וקבוצתיות עם העובדים ואפילו סרטון שיצא בימים הקרובים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *