המנגל: המחזמר משיריו של אייל גולן תופס תאוצה! ומה גרם לרוסלנה רודינה להיכנס לאולפן הקלטות?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*שני האחרון,נתב"ג.השחקן הרחובותי יגאל עדיקא בדרך לאוקראינה  לבדוק את תופעת ההשתטחות.

יגאל ,איך ההתאקלמות?

"אחד הדברים הבעייתים בשבלי בקייב זה האוכל.הייתי משלם הרבה בשביל זה…חמוסטה של ליל ערבה".

ועוד רשמים?

"אני יוצא ונכנס למלון ואף אחד לא אומר לי 'פותחת תיק בבקשה…' "

יגאל עדיקא,פותחת תיק בבקשה…בדרך לקייב.צילום מתוך דף הפייסבוק

*גם הזמר הלאומי אייל גולן עשה את שמיני עצרת מחוץ לגבולות ישראל ואם אתם רוצים דיוק,אזי לונדון. זה המקום לעדכן כי ההכנות למחזמר שכותב מאור זגורי המבוסס על שיריו של גולן תופסים לאחרונה תאוצה וכנראה שאנשי התיאטרון מגוש דן כבר מחכים בקוצר רוח להעלאת המחזמר.

אייל גולן בקרוב המחזמר על פי שיריו. צילום מתוך האינסטגרם

*אפרופו גולן. אופירה אסייג חגגה באמצע השבוע 45 שנות קיום במסעדת קיוטו שבתל אביב עם החברות הכי טובות :בר רפאלי,לאה שנירר,מיכל הקטנה,ציפי רפאלי,שיר זוארץ. אז כמו שהבנתם המין הגברי נשאר בבית. אי לכך הבויפרנד אייל גולן קיבץ את הילדים ליאם ואלין והן את אמו רונית כדי לשלוח ברכת מזל"ט מצולמת לכלת השמחה.

אייל גולן יחד עם אלין,ליאם ורונית שולחים מזל טוב לאופירה אסייג.צילום מתוך האינסטגרם

* כנראה השהות ליד המסלסל הלאומי אייל גולן עשתה משהו לרוסלנה רודינה והשבוע היא נצפתה באולפן הקלטות .אז אחרי עולם הדוגמנות רודינה גילתה את עולם השירה ויחד עם זמרות רבות ומוכרות הן הקליטו ביצוע מחודש לא לשיר של אייל,אלא של "החלונות הגבוהים" אותו אתם מכירים בשם "אינך יכולה". כל זה בהתנדבות מלאה לשבוע המודעות לסרטן השד.

רוסלנה רודינה הדוגמנית גילתה את עולם השירה למען מטרה נעלה

*חדרי הקריוקי "מיאון דה מייק" בנמל תל אביב. הרחובותי דניאל גד חוגג את שובה של  הסדרה המצליחה OBOY, שלפני כשנה וחצי ביום בהיר אחד הופסקו שידוריה ובכך נותרנו צופי ערוץ הילדים פעורי פה.

דניאל גד. נציגות רחובותית בשובה של הסדרה המצליחה oboy

*רביעי האחרון. קו בני ברק-כנות. יו"ר מפלגת שס"ד אבנר אקוע  היה מוזמן באותו היום ל-2 אירועים שנערכו באותו הזמן. אז חבר המועצה התחיל בבני ברק ובדרך לאירוע הנוסף שנערך בצומת כנות ,הוא ניצל זאת כדי להשתתף בפאל הבחירות שנערך בשכונת "רחובות ההולנדית" ואחרי שחשף את משנתו בפני הקהל הוא אץ לגן האירועים כדי לשלשל מעטפה .

*חמישי,אולם מופת. מיכל דליות הידועה בכינוי "סופר נני" מעבירה במקום הרצאה בנושא הורות בעידן המודרני .ובין יושבי הקהל יושב הבועט לשעבר רועי סבג שהגיע יחד עם רעייתו לירון. אממה האישה שנורא התלהבה מהמילים של הגורו של עולם החינוך רצתה לחזור הבייתה עם ספר של האוטוריטה בענייני ילדים לכם נספר. שבסוף זה נגמר עם תמונה משותפת.

לירון סבג ומיכל דליות. גם ספר וגם תמונה

 

*זוכרים שרק לפני שבוע עדכנו אתכם שחבר המועצה אמיתי כהן עבר לכתובת אחרת בעיר. אז זה המקום לספר כי אומנם כבר נערכו שתי נגלות לכתובת החדשה ברחוב הבעל שם טוב. אבל,כהן ימשיך להתגורר ברחוב חזון איש בשכונת "רחובות הצעירה" לפחות עד סוף החודש.

אמיתי כהן
אמיתי כהן. עוד לא עוזב את השכונה

*אם ראיתם הערב(מוצ"ש) את מנכ"לית החברה העירונית יוספה חליבה קורנת מתמיד ,זה לא מעט בגלל ערב פתיחת עונת המנויים החמישית.

יוספה,5 שנים?

"רק 5 שנים והאמת היא שבכל פעם שאני כאן, אני לא מצליחה להבין ולתפוש איך התקיימה רחובות ופעילותה התרבותית ללא המבנה הזה. בכל פעם מחדש מרגש לראות את תגובתם של תושבי העיר המגיעים אל המבנה הזה ומתרגשים מזכרונות ילדותם אל מול השימור והמבנה הקיים כיום".

יוספה חליבה ושוקי קרומר הערב. צילום מתוך דף הפייסבוק

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *